احتمال استرداد مدیر هوآوی به آمریکا و واکنش سفارت چین

به گزارش مجله رویگری، مدیر اقتصادی شرکت هوآوی در دفاعیه خود علیه استردادش به آمریکا در دادگاه کانادا بازنده شد.

احتمال استرداد مدیر هوآوی به آمریکا و واکنش سفارت چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز، یک دادگاه در کانادا روز چهارشنبه خاطرنشان کرد منگ وانژو، مدیر اقتصادی شرکت هوآوی در دفاعیه خود علیه یکی از مفاد اصلی محاکمه مربوط به استرداد وی به آمریکا باخت.

بر این اساس، قاضی پرونده در این مساله که استاندارد حقوقی مربوط به مجرمیت دوگانه در این پرونده رعایت شده است با دادستان ها هم عقیده بود. بر اساس این مفاد، اتهامات آمریکا علیه مدیر هوآوی در کانادا نیز جرم محسوب می گردد.

آمریکا مدیر اقتصادی هوآوی را به تقلب بانکی و فریب بانک سرمایه گذاری انگلیس، اچ اس بی سی (HSBC) درباره معاملات یک شرکت تحت تملک هوآوی با ایران متهم نموده است - اعاقتصادی که در کانادا نیز در زمان بازداشت وی در دسامبر 2018 غیرقانونی بوده است. این حکم دادگاه کانادا راه را برای برگزاری جلسات مرحله دوم استرداد این مدیر هوآوی به آمریکا هموار کرد. این جلسات دادگاه در ماه ژوئن شروع خواهد شد.

پس از این اتفاق، سفارت چین در کانادا در بیانیه ای خاطرنشان کرد کانادا همدست آمریکا در کوشش هایش برای به زیر کشیدن هوآوی و شرکت های فن آورانه چینی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 930

به "احتمال استرداد مدیر هوآوی به آمریکا و واکنش سفارت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال استرداد مدیر هوآوی به آمریکا و واکنش سفارت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید