اختلال در سامانه ثبت نام جهش مسکن، امکان ثبت نام وجود ندارد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، اولین اطلاعیه برای ثبت نام مسکن در طرح جهش مسکن امروز در سامانه ثمن بارگزاری شد. در این اطلاعیه آمده که متقاضیان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1400/07/28 می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نماید. متقاضیان بعلاوه برای ثبت نام روی گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن کلیک نمایند.

اختلال در سامانه ثبت نام جهش مسکن، امکان ثبت نام وجود ندارد

اما این سامانه با اختلال گسترده روبرو است که شامل چند مورد می گردد.

وزارت راه و شهرسازی سامانه اقدام ملی مسکن را که در دولت قبل راه اندازی شد را به سامانه ثمن تغییر داده، در واقع آدرس سامانه قبلی حذف و سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.irhttps:// بارگزاری شده است.

ظاهرا این جابه جایی آدرس به درستی انجام نشده و سامانه را به اختلال روبرو نموده است، چرا که این سامانه بین دو آدرس قبلی و نو جابه جا می گردد.

اختلال بعدی که به روزرسانی نشدن اطلاعیه ها و شرایط ثبت نام مسکن است. در واقع اطلاعاتی که حدود دو سال پیش برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن روی سامانه بارگزاری شده همچنان در جای خود واقع شده است؛ اما اطلاعات طرح جهش مسکن یا نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

به طور مثال در جزئیات ثبت نام مسکن سامانه ثمن مبلغ وام هر متقاضی حداکثر 100 میلیون تومان ثبت شده که این اطلاعات به طرح ملی مسکن مربوط می گردد. قرار است در طرح نو جهش مسکن به هر متقاضی 350 میلیون تومان وام پرداخت گردد.

در خاتمه این اطلاعات گزینه ثبت نام وجود دارد اما با اختلال روبه روست.

در بخش ثبت نام مسکن اولین اطلاعاتی که ضروری است وارد گردد استان و شهر مورد درخواست است اما وقتی متقاضی روی هر کدام از این موارد کلیک می نماید با اخطار داده ای موجود نیست روبرو می گردد. اما تا زمانی که متقاضی این دو بخش را تکمیل نکد وارد مرحله بعد نمی گردد.

در واقع در حال حاضر امکان ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1762

به "اختلال در سامانه ثبت نام جهش مسکن، امکان ثبت نام وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در سامانه ثبت نام جهش مسکن، امکان ثبت نام وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید