ادامه ابهامات مدیریتی در باشگاه نساجی، استعفای مدیرعامل و بی خبری مالک

به گزارش مجله رویگری، تیم نساجی مازندران در حالی در تعطیلات نیم فصل به سر می برد که مدیرعامل و مدیر اجرایی این باشگاه از سمت خود استعفا نموده اند و این باشگاه با مسائل و حاشیه های زیادی روبرو شده است.

ادامه ابهامات مدیریتی در باشگاه نساجی، استعفای مدیرعامل و بی خبری مالک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم فوتبال نساجی مازندران نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال را با 16 امتیاز و قرار دریافت در صندلی دهم جدول رده بندی به خاتمه رساند، صندلیی که تا حد زیادی رضایت جواد نکونام و مدیریت باشگاه نساجی را جلب کرد، اما با ورود به تعطیلات نیم فصل باشگاه نساجی که از ابتدای فصل جاری در آرامش به کار خود ادامه می داد، وارد حاشیه و اختلافات در کادر مدیریتی شد.

بر همین اساس، حدود 10 روز پیش ابتدا محمد کاظمی، معاون اجرایی باشگاه نساجی از سمت خود استعفا کرد که بلافاصله این موضوع با مخالفت فرهاد صنیعی فر، مالک این باشگاه روبه رو شد، اما کاظمی همچنان با گذشت 10 روز از مخالفت باشگاه نساجی با استعفای او، هنوز حاضر به بازگشت به باشگاه نشده است تا نشان دهد اختلافات در کادر مدیریتی باشگاه نساجی به اوج خود رسیده است.

پس از این اتفاقات روز گذشته نیز علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی از سمت خود کناره گیری کرد تا این باشگاه پرطرفدار در زمان مهم نقل وانتقالات نیم فصل دچار حاشیه های مدیریتی فراوانی گردد.

فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی مازندران در واکنش به استعفای علی امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: من امروز (جمعه) در باشگاه حضور ندارم و به طور کلی هم از این موضوع بی خبرم. صبح فردا به باشگاه خواهم رفت و پس از آن به این موضوع رسیدگی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگاران، استعفاهای پیاپی مدیران باشگاه نساجی در حالی رخ می دهد که جواد نکونام از وضعیت نقل وانتقالاتی این باشگاه به شدت ناراضی است و از همین رو شایعات زیادی پیرامون باشگاه نساجی به گوش می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 64

به "ادامه ابهامات مدیریتی در باشگاه نساجی، استعفای مدیرعامل و بی خبری مالک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ابهامات مدیریتی در باشگاه نساجی، استعفای مدیرعامل و بی خبری مالک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید