امیر قلعه نویی: کاری به جدول و 7امتیاز کسرشده نداریم؛ مهم مردم هستند که از بازی ما لذت می برند، امیدوارم پیروز دربی کرمان گل گهر باشد

به گزارش مجله رویگری، گروه استان ها سرمربی گل گهر سیرجان گفت: ما شرایط خاصی داریم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که بعد اتفاقات اخیر، بازی های خوبی انجام می دهند و مطمئنیم فردا اگرچه بازی سختی داریم اما باید سه امتیاز را بگیریم تا ببینیم در آینده خدا چه می خواهد.

امیر قلعه نویی: کاری به جدول و 7امتیاز کسرشده نداریم؛ مهم مردم هستند که از بازی ما لذت می برند، امیدوارم پیروز دربی کرمان گل گهر باشد

به گزارش خبرنگاران از سیرجان؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از ملاقات فردا مقابل مس رفسنجان گفت: دربی، حساسیت ها و شرایط خودش را دارد. با این حال خوشحالم که استان کرمان چه در لیگ برتر و چه لیگ یک، جایگاه خود را پیدا نموده و با توجه به این رویه، فردا بازی زیبایی را خواهیم دید. به آقای ربیعی تبریک می گویم که یک تیم خوبی در رفسنجان درست نموده است.

وی با اشاره به کسر امتیاز از تیمش در ماجرای بازیکن گابنی توضیح داد: ما شرایط خاصی داریم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که بعد اتفاقات اخیر، بازی های خوبی انجام می دهند و مطمئنیم فردا اگرچه بازی سختی داریم اما باید سه امتیاز را بگیریم تا ببینیم در آینده خدا چه می خواهد.

سرمربی گل گهر درباره مس رفسنجان گفت: آنها مهاجم خطرناک دارند و از مربی جوان و خوبی برخوردارند و با اینکه سال دوم در لیگ برتر هستند نتایج خوبی گرفته اند.

قلعه نویی در ادامه با بیان اینکه گل گهر را همه به بازی و نتایج خوب می شناسند یادآور شد: ما اصلاً به آن 7 امتیاز کسرشده کاری نداریم، مهم این است که مردم از بازی های گل گهر لذت می برند؛ هم از لحاظ فنی و هم نگرشی.

وی گفت: ما به جدول هم کار نداریم بلکه فرایند رو به رشد تیم مدنظر است. اگر در بازی قبل کمی بیشتر دقت می کردیم سه امتیاز را می گرفتیم؛ هرچند ممکن بود بازنده هم باشیم. در هر حال فردا یک بازی هجومی در دستور کار داریم و تاکتیک مدنظر را پیاده سازی خواهیم کرد.

سرمربی گل گهر گفت: خوشحالم در استانی هستم که به لحاظ فرهنگی و فوتبالی به مملکت یاری می نماید؛ امیدوارم این فرایند ادامه یابد و تیم های دیگر این استان که لایق حضور در لیگ برتر هستند، بتوانند در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور یابند.

قلعه نویی در سرانجام گفت: امیدوارم فردا برنده ملاقات، ما باشیم و شرایط بهتری در لیگ رقم بزنیم.

س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1867

به "امیر قلعه نویی: کاری به جدول و 7امتیاز کسرشده نداریم؛ مهم مردم هستند که از بازی ما لذت می برند، امیدوارم پیروز دربی کرمان گل گهر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی: کاری به جدول و 7امتیاز کسرشده نداریم؛ مهم مردم هستند که از بازی ما لذت می برند، امیدوارم پیروز دربی کرمان گل گهر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید