انتقاد رئیس یوفا از فرنکی دی یونگ

به گزارش مجله رویگری، پس از یک فصل سنگین با بارسلونا و تیم ملی هلند، دی یونگ با تیم ملی کشورش درگیر لیگ ملت هاست. هلند با شکست از کرواسی نتوانست به فینال برسد و امروز بازی رده بندی را برابر ایتالیا برگزار می نماید. ستاره بارسا برگزاری لیگ ملت ها را درک نمی نماید و معتقد است یوفا بدون توجه به خستگی بازیکنان، در پی درآمدزایی و پول بیشتر است.

انتقاد رئیس یوفا از فرنکی دی یونگ

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در پاسخ به دی یونگ گفت: من اغلب سعی می کنم این قضیه را شرح دهم، اما بسیاری از جمله دی یونگ خوب گوش نمی دهند. قبل از صحبت در این مورد، باید اطلاعات خودتان را بالاتر ببرید. عایدی حاصل از برگزاری لیگ ملت ها مستقیماً به انجمن های توسعه فوتبال می رود و به یوفا و شخص من نمی رسد.

چفرین ادامه داد: یوفا 97 درصد عایدی خود را به خود فوتبال برمی گرداند. به همین علت در هلند نیز بازیکنان جوان و بااستعدادی وجود دارند. ما روی فدراسیون های ملی سرمایه گذاری می کنیم وگرنه هیچ بازیکنی به باشگاه های بزرگ نمی رود.

البته چفرین به این نکته اشاره نمود که برای دوره های بعدی لیگ ملت ها این امکان وجود دارد که بازی سوم-چهارمی برگزار نشود: راستش را بخواهید در خصوص بازی رده بندی تردید دارم، اما برای سال جاری این بازی از قبل قطعی شده بود. هنوز نمی دانم، اما برای دوره بعد قطعا به کنسل کردن بازی رده بندی فکر می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2156

به "انتقاد رئیس یوفا از فرنکی دی یونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رئیس یوفا از فرنکی دی یونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید