اپل تاخیر در عرضه آیفون 12 را رسما تایید کرد

به گزارش مجله رویگری، شب گذشته در جریان ارائه گزارش اقتصادی شرکت اپل، مدیر ارشد اقتصادی این شرکت اعلام نمود آیفون های 2020 در تاریخ از پیش مشخص شده روانه بازار نخواهند شد. به گفته این مدیر، گوشی های آیفون 12 با تاخیر چند هفته ای به دست مشتریان خواهند رسید.

اپل تاخیر در عرضه آیفون 12 را رسما تایید کرد

طی سال های گذشته، اپل مدل های جدید آیفون را در اوایل ماه سپتامبر معرفی می نماید و معمولا دو هفته پس از این رویداد و در اواخر سپتامبر، گوشی های موردنظر در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرند. در این رابطه اپل اطلاعات بیشتری مطرح نکرده که البته با توجه به مخفی کاری گسترده شرکت اپل، اعلام همین خبر هم کمی عجیب به نظر می رسد.

اگرچه اپل دلیل این موضوع را اعلام نکرده، اما طی ماه های گذشته چندین گزارش در خصوص احتمال تاخیر در عرضه آیفون 12 منتشر شده است. به غیر از این گزارش ها، می توانیم به کوالکام هم اشاره کنیم که چند روز قبل گفت پرچم داران 5G احتمالا با کمی تاخیر روانه بازار خواهند شد.

در هر صورت به نظر می رسد اپل مطابق معمول در ماه سپتامبر خانواده آیفون 12 را معرفی خواهد نمود ولی برای عرضه آن ها احتمالا تا ماه اکتبر یا حتی دیرتر باید منتظر بمانیم. این اولین باری نیست که عرضه یک آیفون به تاخیر می افتد. در سال 2017، آیفون X در کنار آیفون 8 معرفی گردید ولی به دلیل مسائل مربوط به فراوری، عرضه آن در ماه نوامبر انجام شد. همچنین در سال 2018 هم آیفون XR بعد از معرفی در ماه سپتامبر مدتی بعد در ماه اکتبر در قفسه فروشگاه ها نهاده شد که ظاهرا این تاخیر مربوط به مسائل فراوری پنل های LCD بوده است.

  • آیا معضل فروش گوشی های سری اس 20 برای آیفون 12 هم تکرار خواهد شد؟

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1038

به "اپل تاخیر در عرضه آیفون 12 را رسما تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تاخیر در عرضه آیفون 12 را رسما تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید