بهت هوندا از خودرو های الکتریکی چینی

به گزارش مجله رویگری، شرکت هوندا موتور دیروز گام های نوی را برای سرعت بخشیدن به الکتریکی سازی بیان کرد و از معرفی مدل های نو BEV در بازار های کلیدی از جمله آمریکای شمالی، چین و ژاپن از سال 2024 اطلاع داد.

بهت هوندا از خودرو های الکتریکی چینی

به گزارش دنیای اقتصاد، هوندا بعلاوه میخواهد باتری های بهتر، نرم افزار قدرتمند و رابط راننده کاملا متحول شده را معرفی کند تا بتواند شرکت های پیشرو در صنعت خودرو های برقی را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، این خودروساز میخواهد کارخانه های اختصاصی خودرو های برقی با سیستم فراوری کاملا بازسازی شده و تامین نیمه رسانا ها داشته باشد.

اجرای این برنامه ها ممکن است چند سال طول بکشد، اما با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت، توشیهیرو میبه، اعتراف نموده هوندا در رقابت جهانی برای خودرو های الکتریکی عقب مانده است، انجام این اقدامات لازم به نظر می رسد. مدیر اجرایی هوندا می گوید که راه اندازی مجدد جهانی این شرکت از سال 2025 تسریع خواهد شد.

او گفت که مدیران هوندا در نمایشگاه خودروی شانگهای غافلگیری ناخوشایندی داشتند، زیرا برند های محلی، سالن نمایشگاه را با خودرو های برقی پیشرفته از انواع مختلف پر نموده بودند. این در حالی است که هوندا سه خودروی شاسی بلند الکتریکی را که قرار است در سال 2024 در چین عرضه شوند، به نمایش گذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2135

به "بهت هوندا از خودرو های الکتریکی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهت هوندا از خودرو های الکتریکی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید