بهزاد غلامپور: تبریک استراماچونی سوپرایز بزرگی برای من بود

به گزارش مجله رویگری، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که تبریک تولدش از سوی آندره آ استراماچونی و دستیارانش سوپرایز بزرگی برای او بوده است.

بهزاد غلامپور: تبریک استراماچونی سوپرایز بزرگی برای من بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهزاد غلام پور، درباره تبریک سالروز تولدش از سوی آندره آ استراماچونی گفت: اقدام استراماچونی سوپرایز بزرگی برای من بود. اینکه یک نفر از آن طرف جهان تولد دوست، همکار ک برادرش را تبریک بگوید، ارزش بزرگی دارد. من خودم صفحه شخصی در ایستاگرام ندارم و سیاوش، پسرم موضوع را به من گفت.

او اضافه کرد: در کنار استراماچونی، باید از سباستین لتو، مارکو و عمر دانسی هم تشکر کنم و معرفت و بزرگی شان را نشان دادند و سنگ تمام گذاشتند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه شاید استراماچونی دلتنگ شادی های بعد از گل و پریدن او شده است، گفت:

شاید اینطور باشد، اما او مرا سوپرایز کرد. در طی 6 ماه کار کردن با او پی بردم او انسان بزرگی است. متاسفانه نگذاشتند او در استقلال بماند وگرنه 120 درصد شک نکنید او با استقلال قهرمان ایران و آسیا می شد.

غلام پور با اشاره به خاطره ای از استراماچونی گفت: به استراماچونی پیشنهاد دادم برای اهدای سلول های بنیادی خون تبلیغ کند و گفتم اگر از خون می ترسد به صورت نمادین در حال دادن خون باشد، اما او گفت من ظاهری کاری انجام نمی دهم و اگر قرار باشد این کار را بکنم، دلی خواهم کرد.

او در رابطه با شرایط این فصل تیم فوتبال استقلال گفت: برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم که نتیجه بگیرد.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1291

به "بهزاد غلامپور: تبریک استراماچونی سوپرایز بزرگی برای من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزاد غلامپور: تبریک استراماچونی سوپرایز بزرگی برای من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید