بی خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان از حضور نماینده اش در نشست واگذاری سپیدرود!

به گزارش مجله رویگری، اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حالی از روند انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود از علی کریمی به کیومرث بیات ابراز بی اطلاعی می نماید که در جلسه انتقال مالکیت سپیدرود نماینده این بخش هم حضور داشته است!

بی خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان از حضور نماینده اش در نشست واگذاری سپیدرود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انتها تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از دو فصل حضور در لیگ برتر، در انتها فصل هجدهم به لیگ دسته اول سقوط کرد. پس از این اتفاق کیومرث بیات در واکنش به مسائل موجود، اظهار داشت دیگر نمی تواند مالکیت باشگاه سپیدرود را عهده دار باشد و به همین دلیل میخواهد مالکیت باشگاه را دوباره به علی کریمی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بازگرداند.

پس از این اقدام بیات، وکیل علی کریمی اظهار داشت انتقال مالکیت از موکلش به کیومرث بیات به طور قطعی اجرا شده و این انتقال غیرقابل بازگشت است، اما این انتها کار نبود و بعد از این اظهارنظرها مریم بخشی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفت و گویی تأکید کرد: مالک باشگاه علی کریمی است. کیومرث بیات موقتاً سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفته بود و هر کسی هم که قرار است مالکیت این باشگاه را بر عهده بگیرد باید با علی کریمی صحبت کند.

بخشی در ادامه صحبت های خود مدعی شده است: قراردادی بین کیومرث بیات و علی کریمی بسته شده است که ما از جزئیات آن باخبر نیستیم. اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان، نقش نظارتی در فوتبال دارد و در مسائل باشگاه های خصوصی نمی تواند دخالت کند و به هیچ عنوان نمی توانند تیم داری نمایند.

این صحبت های بخشی و موضوع بی خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از روند انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود از علی کریمی به بیات در حالی مطرح می گردد که در جلسه انتقال مالکیت این باشگاه که در اسفند ماه 97 برگزار شده، صادقی به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان حضور داشته و حتی زیر برگه این انتقال را هم امضا نموده است. ضمن اینکه در برگه انتقال مالکیت از علی کریمی به بیات، مالکیت این باشگاه به طور قطع به مالک جدید انتقال پیدا نموده و بحث سرپرستی باشگاه مطرح نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 163

به "بی خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان از حضور نماینده اش در نشست واگذاری سپیدرود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خبری اداره کل ورزش و جوانان گیلان از حضور نماینده اش در نشست واگذاری سپیدرود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید