تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)

به گزارش مجله رویگری، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در این سازمان اطلاع داد.

تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)

به گزارش خبرنگاران، سعید خال در جریان بازدید استاندار تهران از مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران گفت: سازمان بهشت زهرا نزدیک ترین سازمان به پزشکی قانونی است که توانسته با تعامل و همکاری مناسب، در جهت رفاه حال شهروندان گام های موثری را بردارد.

وی اضافه نمود: سازمان بهشت زهرا (س) در سال 60 هزار نفر پذیرش دارد که از این میان حدود 43 هزار نفر در این سازمان تدوین می شوند. ناوگان برون شهری این سازمان سالانه 9 میلیون کیلومتر ماموریت را انجام می دهد و ناوگان درون شهری نیز 5 میلیون کیلومتر را ماموریت را انجام داده است. سازمانی که تعطیلی ندارد و در تمام ایام سال به شهروندان تهرانی ارائه خدمات دارد.

وی تاکید نمود: تمامی متوفیان در شهر تهران توسط ناوگان سازمان بهشت زهرا (س) حمل می شوند. با کوشش شهرداری تهران از ابتدای مهرماه امسال 50 دستگاه آمبولانس با ظرفیت حمل 4 متوفی به ناوگان حمل سازمان بهشت زهرا اضافه شد که به این ترتیب ظرفیت جابجایی متوفی در این سازمان به 200 نفر افزایش پیدا کرد و این ناوگان به طور کامل نو شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تعامل مناسب میان سازمان بهشت زهرا (س) و پزشکی قانونی گفت: در حال حاضر در سازمان بهشت زهرا (س) دفتری از پزشکی قانونی تاسیس شده که شهروندان می توانند جواز دفن متوفی خود را از این دفتر دریافت نمایند. قطعا به زودی در جهت رفاه حال شهروندان و با تعامل میان این دو سازمان اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 17

به "تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید