تظاهرات معترضان آمریکایی در اطراف خانه شهردار شیکاگو

به گزارش مجله رویگری، معترضان یک روز پس از درگیری خشونت آمیز با نیروهای پلیس در شهر شیکاگو در اطراف خانه شهردار این شهر تجمع کردند.

تظاهرات معترضان آمریکایی در اطراف خانه شهردار شیکاگو

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، تظاهرات نمایندگان شنبه شب یک روز پس از درگیری با پلیس که منجر به زخمی شدن چند نفر از معترضان و نیروهای پلیس شد، در اطراف خانه شهردار شیکاگو تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان روز آدینه با تظاهرات و تجمع در گرنت پارک شیکاگو سعی کردند تا مجمسه کریستوف کلمب را به پایین کشیده و تخریب نمایند که این اقدام با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.

پلیس شیکاگو از زخمی شدن 18 مامور در این اعتراضات خشونت آمیز خبر داده است. ماموران زخمی شده به بیمارستان های منطقه اعزام شده اند.

حدود 12 نفر از معترضان نیز بازداشت شدند. معترضان و مقام های محلی تاکید نموده اند که پلیس از زور و خشونت بیش از حد برای متفرق کردن معترضان استفاده نموده است.

فعالان حقوق بشر خواهان لغو فوری بودجه اداره پلیس شیکاگو شده اند. یکی از فعالان حقوق مدنی آمریکا در این باره گفت: ما حق داریم تا آزادانه تظاهرات کنیم. حق داریم تا اعتراض کنیم. چیزی که دیروز رخ داد، بر خلاف آزادی های صریح است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 976

به "تظاهرات معترضان آمریکایی در اطراف خانه شهردار شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات معترضان آمریکایی در اطراف خانه شهردار شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید