کوشش همه جانبه ظریف برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا

به گزارش مجله رویگری، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه شب با خانم فریلند وزیر امور خارجه کانادا در مورد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کانادا مصاحبه کرد.

کوشش همه جانبه ظریف برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، ظریف در این گفتگوی تلفنی با اشاره به درخواست های مکرر ایرانیان مقیم آن کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا و ضرورت پذیرش خواسته خبرنگارانن گفت: ایرانیان مقیم خارج همانند مردم داخل کشور به شدت علاقمندند با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مشخص آینده کشورشان مشارکت داشته باشند.

خانم فریلند وزیر امور خارجه کانادا نیز با اشاره به حضور مثبت جامعه فرهیخته ایرانی در کانادا گفت: دولت کانادا به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا برای ایرانیان مقیم واقف است؛ اما در شرایط فعلی و نبود روابط سیاسی و عدم فعالیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در کانادا و مقررات داخلی پیرامون برگزاری انتخابات شهروندان دیگر کشورها ضروری است چند مورد فنی برر سی قرار گیرد و رفع گردد.

لازم به یادآوری است که از بامداد امروز یک هیات سیاسی وزارت خارجه کانادا برای انجام مذاکراتی پیرامون روابط دو کشور با مقامات وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران بسر می برد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 748

به "کوشش همه جانبه ظریف برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش همه جانبه ظریف برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید