ثوری نه بوکس را می شناسد و نه مهره ها را، دلمان برای بوکس می سوزد

به گزارش مجله رویگری، جبار فعلی پیشکسوت و قهرمان سابق رشته بوکس در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط فعلی این رشته گفت: ما زمانی قهرمان اول و دوم آسیا بودیم اما متأسفانه امروز کسانی روی کار آمده اند که بوکس را به این حال و روز انداخته اند.

ثوری نه بوکس را می شناسد و نه مهره ها را، دلمان برای بوکس می سوزد

وی اضافه کرد: ثوری نمی داند بوکس چیست، مدیریتش ضعیف است و اصلاً مهره ها را نمی شناسد. کسی که مهره ها را نمی شناسد چطور می خواهد شطرنج بازی کند؟

فعلی ادامه داد: در گذشته هم ممکن بود ناطق نوری بعضی مسائل فنی را نداند اما او از افراد توانمندی در کنار خود استفاده می کرد که حالا فدراسیون تهی از همه آنهاست. هر چقدر داد می زنیم صدایمان به جایی نمی رسد و این آینده بوکس است که از بین می رود.

وی در مورد حواشی در بوکس ارتش گفت: ما خودمان همه امکانات را در ارتش داریم ولی ثوری در کارمان دخالت می نماید. او به ارتش که می رسد ترس دارد چون همه قهرمانان بزرگ از ارتش هستند. چندین شاگرد من قهرمان دنیا شده اند و حالا یک جوان با تعداد بیشمار آدم چسبیده به خودش آمده و می خواهد همه چیز را به هم بریزد.

پیشکسوت بوکس ادامه داد: من خودم در المپیک مونیخ حضور داشتم و مدال های آسیایی نیز در کارنامه دارم. ما در گذشته مدام روی سکو می رفتیم اما حالا پایین افتاده ایم. همه این شکست ها ناشی از مدیریت غلط است. در مسابقات چهار همراه می برند در حالی که یک نفر هم کافی است. ما امروز اگر حرفی می زنیم و انتقاد می کنیم برای این است که دلمان برای بوکس و آینده اش می سوزد و غصه می خوریم که چرا باید به کشورهای همسایه هم ببازیم وگرنه مثل خیلی افراد ناتوان به فکر منافع خودمان نیستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 126

به "ثوری نه بوکس را می شناسد و نه مهره ها را، دلمان برای بوکس می سوزد" امتیاز دهید

2 کاربر به "ثوری نه بوکس را می شناسد و نه مهره ها را، دلمان برای بوکس می سوزد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری نه بوکس را می شناسد و نه مهره ها را، دلمان برای بوکس می سوزد"

1 دیدگاه

سامان 29 تیر 1398

کاملا با مطلب فوق موافقم . در این رشته باید از پیشکسوتان خودش استفاده شود تا بوکس به جایگاه قبلی خودش در اسیا برسد. و افرادی که تجربه ای در این خصوص ندارند قبول مسولیت نکنند

پاسخ به سامان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید