جزئیات برگزاری آزمون های بین المللی ریاضی دانش آموزی اعلام شد

به گزارش مجله رویگری، مسئول روابط عمومی انجمن ریاضیدانان جوان درباره آزمون های بین المللی پاسکال،کیلی و فرما گفت: این آزمون های بین المللی زیر نظر دانشگاه واترلو کانادا، در سطح دانش آموزی امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می گردد.

جزئیات برگزاری آزمون های بین المللی ریاضی دانش آموزی اعلام شد

پروانه بسحاک در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که انجمن ریاضیدانان جوان مسابقات بین المللی واترلو کانادا را هر سال برگزار می نماید، گفت: آزمونی که امروز برگزار می گردد در سطح بین المللی بوده و میان 80 کشور جهان برگزار می گردد. آزمون پاسکال متعلق به مقطع نهم ، آزمون کیلی متعلق به مقطع دهم و فرما هم مختص پایه یازدهم است. این آزمون ها به صورت تستی و در قالب 25 سوال برگزار می شوند.

وی اضافه نمود: به نفرات برتر هر مقطع از طرف دانشگاه واترلو کانادا مدال اهدا می گردد. هم چنین به همه شرکت نمایندگان از طرف این دانشگاه گواهی حضور داده می گردد.

بسحاک در سرانجام با بیان اینکه تمامی شرکت نمایندگان این آزمون از اعضای انجمن ریاضیدانان جوان هستند، اعلام کرد: انجمن ریاضیدانان جوان هم قبل از این یک آزمون برگزار نموده و افرادی که حدنصاب نمره را کسب کردند با یک فراخوان که در آذرماه اعلام شده در آزمون امروز شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 108

به "جزئیات برگزاری آزمون های بین المللی ریاضی دانش آموزی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون های بین المللی ریاضی دانش آموزی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید