جلسه کابینه لبنان در کاخ بعبدا برگزار گردید

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران آنلاین:جلسه کابینه دولت لبنان در حالی که اعتراضات خیابانی لبنانی ها وارد پنجمین روز خود شد، امروز دوشنبه 29 مهر در کاخ ریاست جمهوری این کشور و با حضور رئیس جمهور، نخست وزیر و اعضای کابینه برگزار گردید.

جلسه کابینه لبنان در کاخ بعبدا برگزار گردید

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در این جلسه در کاخ ریاست جمهوری در بعبدا گفت: تظاهرنمایندگان در خیابان ها درد و رنج مردم را ابراز می نمایند اما متهم کردن همه به فساد عادلانه نیست. به همین دلیل ما دست کم باید با تصویب لغو محرمانه بودن حساب های بانکی ورزای کنونی و آینده لبنان کار را آغاز کنیم.

این در حالی است که لبنانی ها برای پنجمین روز متوالی در سراسر این کشور به اعتراضات خود ادامه دادند.

درخواست تظاهرنمایندگان علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی و لغو مالیات های در نظر گرفته شده در بودجه 2020 تا درخواست برای براندازی دولت و نظام گسترش یافته است.

هدایت و رانندگی لبنان امروز گفت، تظاهرنمایندگان مسیرهایی در نبطیه و حاصیبا در جنوب، کسروان در جبل لبنان و بعلبک در شرق لبنان و زحله در مرکز و طرابلس در شمال کشور را مسدود کردند.

مدارس و کلیه ادارات دولتی و خصوصی نیز تعطیل هستند و نیروهای امنیتی در ورودی های کاخ ریاست جمهوری در بعبدا مستقر شده و مسیرهای منتهی به آن را مسدود کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 442

به "جلسه کابینه لبنان در کاخ بعبدا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کابینه لبنان در کاخ بعبدا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید