خبرنگاران روزانه 3 هزار عدد ماسک در روانسر فراوری می گردد

به گزارش مجله رویگری، کرمانشاه- خبرنگاران- فرماندار روانسر گفت: باتوجه به احتیاج مردم و افزایش استفاده از ماسک، هم اکنون روزانه سه هزار عدد ماسک در روانسر فراوری می گردد.

خبرنگاران روزانه 3 هزار عدد ماسک در روانسر فراوری می گردد

سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: این ماسک ها علاوه بر توزیع در شهرستان روانسر، در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه نیز توزیع می گردد.

وی اضافه نمود: فراوری ماسک در شهرستان روانسر زمینه اشتغال 40 نفر را به طور مستقیم فراهم نموده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تا به امروز بیش از 85 هزار ماسک در روانسر فراوری شده گفت: کارگاه فراوری ماسک شهدای روانسر از اوایل اردیبهشت ماه سالجاری با فراوری روزانه هزار ماسک شروع به کار نموده و در گام های بعدی این میزان فراوری تا پنج هزار عدد در روز نیز قابل افزایش است.

مصطفی زاده ادامه داد: در راستای استفاده هر چه بیشتر شهروندان روانسری از ماسک، تا به امروز حدود 9 هزار ماسک به صورت رایگان در بین ادارات، نیازمندان و موسسه های خیریه شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: ماسک های این کارگاه بانظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه فراوری و در اتاق استریل به مدت 24 ساعت در اتاق استریل نگهداری و استرلیزه و بهداشتی می شوند.

فرماندار روانسر یادآور شد: کارگاه فراوری ماسک روانسر با حمایت سپاه ناحیه و مشارکت آموزش و پرورش و کارآفرین جهادی سجاد رضایی راه اندازی شده و با مجوز معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان شروع به کار نموده است.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1002

به "خبرنگاران روزانه 3 هزار عدد ماسک در روانسر فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 3 هزار عدد ماسک در روانسر فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید