خبرنگاران سند مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی قرچک به نام دولت صادر شد

به گزارش مجله رویگری، تهران- خبرنگاران- فرماندار قرچک گفت: سند مجموعه ورزشی کارگری شهید ملاآقایی پس از سال ها به نام دولت صادر و از دست درازی افراد سودجو به این مجموعه جلوگیری شد.

خبرنگاران سند مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی قرچک به نام دولت صادر شد

بهمن خطیبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی در سال 1368 به مجموعه کارگری واگذار و از سال 1372 مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: این مجموعه 4 هکتاری شامل زمین چمن فوتبال استاندارد، استخر، سالن کشتی و سالن فوتسال است که به عنوان یک مجموعه ورزشی کامل در اختیار جامعه کارگری و آحاد جوانان واقع شده است.

فرماندار قرچک ادامه داد: این مجموعه طی سال های گذشته با تعارضات اسنادی و املاکی روبرو بود که ممکن بود برخی از افراد از این مسائل، سوء استفاده کنند ولی با پیگیری های اجرا شده از سوی فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سند این مجموعه به نام دولت صادر شد.

خطیبی گفت: با صدور سند مالکیت قطعی این مجموعه ورزشی به نام دولت، از این پس امکانات موجود به طور کامل در اختیار مردم و به ویژه جامعه کارگری واقع شده است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: قرچک از 45 هزار نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی برخوردار است که این امر، شهرستان را به عنوان یکی از مناطق کارگری استان تهران معرفی کرده است.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه های دولتی شهرستان موظفند تا نسبت به شفافیت اسنادی املاک تحت اختیار خود اقدام کنند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران سند مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی قرچک به نام دولت صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سند مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی قرچک به نام دولت صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید