خبرنگاران سه نفر در ارتفاعات اردکان نجات یافتند

به گزارش مجله رویگری، یزد - خبرنگاران - رییس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: سه نفر که هنگام بازگشت از ارتفاعات چک چک راستا خود را گم نموده بودند با کوشش تیم امداد و نجات این شهرستان و نیز همکاری تیم واکنش سریع استان یزد نجات یافتند.

خبرنگاران سه نفر در ارتفاعات اردکان نجات یافتند

جواد کمال آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: چهارشنبه شب گزارشی مبنی بر گم شدن سه نفر در ارتفاعات یادشده دریافت شد که بلافاصله تیم امداد و نجات سه نفری از پایگاه خرانق به منطقه اعزام و در ادامه تیم واکنش سریع استان یزد نیز در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه نمود: پس از اعزام تیم های عملیاتی این افراد در ارتفاعات نجات یافتند و به محل امن راهنمایی شدند.

به گفته وی این فراد چهار نفر بودند که یکی از آنها به محل اولیه بازگشت و گم شدن دوستان خود را به جمعیت هلال احمر اردکان خبر داد.

رییس جمعیت هلال احمر اردکان توضیح داد: از کوهنوردان و طبیعت گردان انتظار می رود، همیشه با اطلاعات کامل و با برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات و مناطق خوش آب و هوا صعود نمایند، جهت زمان بازگشت هم مطابق برنامه ریزی مناسب باشد تا شاهد بروز چنین مشکلاتی برای خانواده ها نباشیم.

کمال آبادی اظهار داشت: تیم های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می توانند با شماره سه رقمی 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

جمعیت هلال احمر اردکان سه پایگاه جاده ای دارد که در طول شبانه روز فعال است.

ارتفاعات چک چک از مناطق خوش آب و هوای شهرستان اردکان است که یکی از زیارتگاه های مهم زرتشتیان دنیا به همین نام در این منطقه قرار گرفته است.

تعداد پیروان این کیش در استان که عمدتا در شهرستان های یزد، تفت، میبد و اردکان زندگی می نمایند، حدود 6 هزار نفر است.

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 876

به "خبرنگاران سه نفر در ارتفاعات اردکان نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه نفر در ارتفاعات اردکان نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید