خبرنگاران شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد

به گزارش مجله رویگری، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بوکان گفت: شبکه سارقان که با استفاده از بچه ها خردسال در پوشش متکدی، اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کردند، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد

سرهنگ سلمان حیدری روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت مقدار قابل توجهی از طلا و جواهرات متعلق به یک خانواده روستایی از توابع این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با کوشش شبانه روزی و آنالیز های فنی و تخصصی پیروز شدند پنج نفر از عاملین اصلی سرقت شامل سه زن و 2 مرد را به همراه سه نفر کودک را شناسایی نمایند که در قالب متکدی و جهت برطرف احتیاج وارد منازل مسکونی روستاییان می شدند.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه این سارقان در بازپرسی ها به سرقت 441 گرم طلا اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده از این متهمان بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورتی که فرد یا افرادی با عنوان مامور درخواستی از آنان دارند، ابتدا از آنان تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت نموده و در صورت ارائه نکردن کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: 2 سال قبل نیز فردی که با استفاده از یک کودک خردسال در پوشش متکدی، اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کرد، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1525

به "خبرنگاران شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید