دستگاه های اجرایی پیوست گردشگری را در پروژه های عمرانی قرار دهند

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، محمودرضا عراقی ظهر پنجشنبه در جلسه انجمن های میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به موضوع گردشگری توجه ویژه ای دارد، گفت: گردشگری در استان همدان به عنوان محور اصلی توسعه استان مدنظر قرار گرفته است.

دستگاه های اجرایی پیوست گردشگری را در پروژه های عمرانی قرار دهند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای زمستانی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری همدان فراهم شده است، اضافه کرد: آزاد راه همدان-تهران، راه آهن همدان، فرودگاه همدان و هنل ها و سایر زیر ساخت ها برای توسعه گردشگری همدان در حال اجرا است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان همدان، عنوان داشت: انجمن های میراث فرهنگی در توسعه گردشگری استان همدان تاثیر گذارند.

عراقی تاکید داشت: تمام دستگاه های اجرایی استان همدان باید در پروژه های عمرانی خود پیوست گردشگری را قرار دهند و در راستای توسعه گردشگری قدم بردارند چرا که استان همدان ظرفیت ها و پتانسیل بالایی را برای توسع گردشگری دارد.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه استان همدان از لحاظ دارا بودن آثار تاریخی استانی غنی به شمار می رود، اضافه کرد: استان همدان دارای آثار تاریخی ارزشمند و مهمی بوده که بعضی از آنها در جهان بی نظیر است.

معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه بارها بر حساسیت صندلی آثار تاریخی در استان همدان تاکید شده است، عنوان داشت: مردم استان نیز باید بر صندلی و ارزش آثار تاریخی استان همدان واقف باشند و در حفظ و پاسداشت این آثار کوشش نمایند.

عراقی با بیان اینکه در استان همدان توجه خاصی به آثار تاریخی می گردد، بیان نمود: همدان را باید نه تنها به سایر استان ها و یا خارج از کشور معرفی کرد بلکه باید آن را به خود مردم همدان نیز شناساند تا مردم بر اهمیت آثار تاریخی مطلع شوند.

وی معرفی همدان را جزو اولویت ها و فعالیت های استان بیان کرد و گفت: ثبت آثار تاریخی استان همدان در فهرست آثار جهانی یکی از اهداف مهم و اولویت های استان بوده است و امیدواریم با کوشش و پیگیری های مستمر این موضوع تحقق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 628

به "دستگاه های اجرایی پیوست گردشگری را در پروژه های عمرانی قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی پیوست گردشگری را در پروژه های عمرانی قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید