دلیل عدم استخدام کلوپ توسط بایرن مونیخ از زبان رومنیگه

به گزارش مجله رویگری، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی کنونی سرخپوشان مرسی ساید تمجید و دلیل عدم استخدام این سرمربی آلمانی توسط این باشگاه را تشریح کرد.

دلیل عدم استخدام کلوپ توسط بایرن مونیخ از زبان رومنیگه

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ از زمانی که در سال 2015 راهنمایی لیورپول را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در 30 سال گذشته است، رسانده است. این سرمربی آلمانی در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند هم پیروز شد با وجود بایرن مونیخِ قدرتمند، زردپوشان وستفالن را برای دو فصل متوالی (11-2010 . 12-2011) به قهرمانی بوندس لیگا برساند و در کنارش یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در سوپرجام آلمان هم به ارمغان آورد.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت وگو با نشریه بیلد آلمان درباره اینکه چرا باشگاه بایرن مونیخ در گذشته اقدام به استخدام یورگن کلوپ نکرده، گفت: کلوپ مربی عظیم و انسانی بسیار قابل احترام است. هر موقع که ما دنبال مربی بودیم، یورگن تحت قرارداد بود اما فراموش نکنیم که ما در سال های اخیر از حضور مربیان سطح بالای دیگری همچون یوپ هاینکس، پپ گواردیولا، لوئیز فن خال و حالا هانسی فلیک بهره برده ایم. اگر به دنبال مربی هستید، باید زمان بندی درستی هم برای این کار داشته باشید.

یورگن کلوپ 53 ساله اخیراً درباره آینده حرفه ای اش به شوخی گفته بود: وقتی که مسن تر شدم، می خواهم سرمربی تیم ملی آلمان شوم، سپس به بایرن مونیخ بروم، بعد از آن به دورتموند بازگردم و در آخر به لیورپول بازگردم و تا سرانجام عمرم در آنجا بمانم. اما جدای از شوخی ایده ای برای آینده ندارم. امیدوارم دو یا سه سال آینده را هم با همین فرایند به کارم ادامه دهم و سپس درباره آینده حرفه ای ام تصمیم گیری خواهم کرد. هر چیزی امکان دارد، شاید کلاً مربیگری را کنار گذاشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 963

به "دلیل عدم استخدام کلوپ توسط بایرن مونیخ از زبان رومنیگه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عدم استخدام کلوپ توسط بایرن مونیخ از زبان رومنیگه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید