دیبالا: احساس می کنم که حالا بار کمتری روی دوشم است، با ساری کمی هجومی تر بازی می کنیم

به گزارش مجله رویگری، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس می گوید ماندن در یوونتوس و گلزنی در دربی ایتالیا، باری را از روی دوش او برداشته است.

دیبالا: احساس می کنم که حالا بار کمتری روی دوشم است، با ساری کمی هجومی تر بازی می کنیم

به گزارش خبرنگاران، پائولو دیبالا که در این تابستان شایعات زیادی درباره احتمال پیوستنش به تیم های منچستریونایتد، تاتنهام و پاری سن ژرمن مطرح بود، پس از کش وقوس های فراوان در یوونتوس ماند و یکشنبه شب هم در رجحان 2 بر یک بانوی پیر مقابل اینتر در دربی ایتالیا یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند.

این مهاجم آرژانتینی در گفت وگو با نشریه ایتالیایی کوریره دلا سِرا گفت: تابستان آسانی نبود. وقتی می شنوید که نام تان را به هر تیمی نسبت می دهند، جایی که نمی خواهید بروید، این چیز قشنگی نیست اما فوتبال همین است. این در حالی است که من پیش از باز شدن پنجره نقل وانتقالات تابستانی گفته بودم که می خواهم در یوونتوس بمانم.

وی اضافه نمود: من می خواستم در یووه بمانم و می خواستم برای این تیم بازی کنم و دوران حرفه ای ام را در یوونتوس دنبال کنم. فکر می کنم هنوز می توانم چیزهای بیشتری از خودم به نمایش بگذارم و یک چشمه اش را در بازی با اینتر نشان دادم. حالا احساس می کنم که بار کمتری روی دوشم است و به لحاظ ذهنی خیلی آرام شده ام. متقاعد شده ام که زیرنظر ساری دوباره دارم از فوتبالم لذت می برم و کوشش می کنم تا خودم را به اثبات برسانم.

دیبالا همچنین در مورد مقایسه ساری با آلگری گفت: ساری و آلگری روش های متفاوتی برای بازی دارند و این کاملاً مشهود است. با ماسیمیلیانو کارهای زیادی کردیم اما فکر می کنم با مائوریتزیو ما کمی هجومی تر بازی می کنیم و بیشتر توپ را در اختیار داریم.

مهاجم راه راه پوشان تورین درباره گلزنی اش مقابل اینتر هم یادآور شد: گلی که به اینتر زدم هم برای تیم و هم برای خودم مهم بود. اینتر پیش از بازی با ما نباخته بود و حالا ما تنها تیم بدون شکست در اروپا (با توجه به باخت لیورپول مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان) هستیم. وقتی که صحبت از یوونتوس می گردد، باید به این تیم احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 400

به "دیبالا: احساس می کنم که حالا بار کمتری روی دوشم است، با ساری کمی هجومی تر بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: احساس می کنم که حالا بار کمتری روی دوشم است، با ساری کمی هجومی تر بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید