رئیس جمهور تاجیکستان عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت

به گزارش مجله رویگری، رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به همتای ایرانی خود عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک و شادباش گفت و برای مردم ایران آرزوی امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی کرد.

رئیس جمهور تاجیکستان عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان روز سه شنبه با ارسال پیغامی به همتای ایرانی خود حسن روحانی فرا رسیدن نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک و شادباش گفت.

در پیغام تبریک رئیس جمهور تاجیکستان آمده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عالی جناب

مفتخرم که با بهترین آرزوهای عیدانه، شما و تمام مردم برادر ایران به مناسبت فرا رسیدن جشن بین المللی نوروز، تبریک و شادباش عرض نمایم.

باعث خشنودی است که جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان ما، امروزه برای میلیون ها تن در اقصی نقاط دنیا رمز بهار، بیداری طبیعت، دوستی و حسن تفاهم، احترام یکدیگر، شروع کارهای سازندگی و حسن نیت می باشد.

اطمینان دارم که با تکیه بر سنت های جاویدان نوروز خجسته پی، همکاری های سودمند کشورهای ما در جهت تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.

فرصت عیدانه امروزه را مغتنم شمرده و برای جنابعالی سلامتی کامل، سعادت و کامیابی های روزافزون و به مردم دوست ایران امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی آرزومندم.

نوروز مبارک

با کمال احترام

امامعلی رحمان

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1460

به "رئیس جمهور تاجیکستان عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور تاجیکستان عید نوروز را به دولت و ملت ایران تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید