راوانلی: کونته، مسی مربیان است

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا از سرمربی ایتالیایی یوونتوس به عنوان بهترین مربی حال حاضر جهان یاد و او را به مسی مربیان تشبیه کرد.

راوانلی: کونته، مسی مربیان است

به گزارش خبرنگاران، فابریتزیو راوانلی، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا که اکنون به عنوان سرمربی تیم آژاکسیوی فرانسه فعالیت می نماید، خاطرنشان کرد در موفقیت آنتونیو کونته، سرمربی فعلی تیم باشگاهی پیشین خود شک ندارد.

راوانلی در تمجید از سرمربی بیانکونری که 2 فصل پیاپی اسکودتو را برای این تیم به ارمغان آورد و این روزها تیمش را برای مصاف با لاتزیو در سوپرجام ایتالیا آماده می نماید، در گفت وگویی با نشریه توتو اسپورت ایتالیا گفت: به نظر من، آنتونیو نه تنها بهترین مربی حال حاضر ایتالیا به شمار می رود بلکه مسی تمام مربیان دنیاست. شاید قهرمانی در سوپرجام برای لاتزیو بیشتر از یوونتوس ارزش داشته باشد اما من اطمینان دارم که کونته تیمش را در این بازی با تمام قوا به میدان می فرستد و این همان چیزی است که به عنوان مهم ترین نقطه قوت او می شناسم.

راوانلی اضافه کرد: اینکه یوونتوس در پیش فصل تمرینات بسیار فشرده و سختی داشته ممکن است در بازی سوپرجام به ضرر این تیم تمام گردد اما کونته هرگز برای به دست آوردن یک جام پا پس نمی کشد. مطمئنم که او قهرمانی در سوپرجام را برای یووه به ارمغان خواهد آورد.

راوانلی در فاصله سال های 1992 تا 1996 برای یوونتوس توپ زد و در این مدت قهرمان سری A و لیگ قهرمانان اروپا شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 277

به "راوانلی: کونته، مسی مربیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راوانلی: کونته، مسی مربیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید