سارا، ستاره ملوان: ما آمدیم و زیبایی لیگ بیشتر شد

به گزارش مجله رویگری، سارا قمی بازیکن تیم فوتبال ملوان می گوید با بازگشت تیم بانوان ملوان بندرانزلی به لیگ برتر، جذابیت این لیگ برای مردم و رسانه ها بیشتر شده است. تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی پس از دو سال غیبت بازگشته و شور و شوق زیادی هم میان مردم فوتبالدوست انزلی ایجاد نموده. تیم بانوان ملوان بندرانزلی اگرچه شروع خوبی در رقابت ها نداشت و با یک تساوی و یک شکست مقابل سپاهان کارش را شروع کرد ولی پیروزی 8 بر صفر برابر آذرخش تهران در دیداری که مهناز افشار هم میهمان ویژه آن بود، هشداری برای سایر مدعیان قهرمانی بود تا ملوانان با مریم ایراندوست نشان دهند برای کسب قهرمانی دوباره به لیگ بازگشته اند.

سارا، ستاره ملوان: ما آمدیم و زیبایی لیگ بیشتر شد

سارا قمی ملی پوش بانوان ملوان بندرانزلی که دو سال گذشته را در تیم های دیگر توپ زد، مقابل آذرخش 5 بار گل زد تا دورخیزی برای کسب عنوان خانم گلی هم داشته باشد. سارا قمی در مورد موضوعات مختلفی نظیر کسب عنوان خانم گلی، بازگشت ملوان بندرانزلی به لیگ و حضور پرشمار بانوان طرفدار تیم ملوان صحبت نموده:

پیروزی برابر آذرخش روحیه بخش بود

خدا را شکر در شرایط خوبی هستیم. ما بعد از اینکه یک بازی را مساوی کردیم و یک باخت دادیم، در هفته آخر پیروزی خوبی به دست آوردیم. خوشبختانه این نتیجه به ما خیلی از نظر روحی یاری کرد و انگیزه داد. قرعه کشی لیگ طوری بود که هفته های اول دو بازی سخت به ما افتاد .

ملوان زیبایی های لیگ را بیشتر نموده

با آمدن ملوان به لیگ، زیبایی های لیگ بیشتر شده؛ دو سال به ناحق ملوان را از لیگ دور کردند و طی این مدت خیلی از رسانه ها و خبرنگاران، بازیگران و چهره های محبوب ایران حامی ملوان بودند و حالا هم پیگیر اخبار تیم هستند. این به ما خیلی انگیزه می دهد.

زنان ملوانی انتظار میزبانی ما را می کشند

در بازی دوم که با سپاهان داشتیم نزدیک به دو هزار طرفدار به استادیوم آمدند و تیم را تشویق کردند و همیشه هم می گویند که تا آخرین لحظه پشت تیم هستیم و این حمایت ها کم نمی گردد و این انگیزه چند برابری به بازیکنان ما می دهد. طرفداران همیشه منتظرند ما میزبان باشیم و مطمئنم از بازی بعدی بیشتر هم می شوند و امیدوارم شرایط جوی هم با ما مدارا کند.

مهناز افشار نشان داد طرفدار پر و پا قرص ملوان است

قرار بود خانم افشار در یک بازی خانگی به تماشای بازی ما بیاید که در بازی آذرخش که در تهران برگزار گردید به استادیوم آمدند. به هر حال خانم افشار یکی از معروف ترین و محبوب ترین چهره های کشور است؛ یک هنرمند معروف که همه او را دوست دارند. آدم های معمولی وقتی او را می بینند، انگیزه می گیرند و این برای بچه های ما هم غیر از این نبود. حضور ایشان خیلی به ما انگیزه داد و فهمیدیم که یکی از حامیان پر و پاقرص ملوان است.

فقط موفقیت ملوان برایم اهمیت دارد

سارا قمی هیچ سالی به خانم گلی فکر نمی کند. من فقط و فقط به ملوان فکر می کنم؛ به اینکه ملوان به جایی که شایسته آن است و به آن تعلق دارد برسد. سال جاری بازیکنان ملی پوش ما هیچ پولی نگرفته اند؛ یک تیم همدل داریم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. بچه ها کوشش نموده اند که من قبلا خانم گل شده ام. سارا قمی در افتخارات شخصی اشباع شده و به خاطر همین قلبا فقط موفقیت ملوان برایم اهمیت دارد.

ملوان را با نامردی و ناحقی منحل کردند

ملوان را دوسال با ناحقی و نامردی منحل کردند. خوشبختانه خدا یاری کرد. سال گذشته یک تیم به نام یاران آتنا (آتنا محمدی سنگربان سابق ملوانی ها بود که به دلیل ایست قبلی سال گذشته جان خود را از دست داد) شکل دادیم و همه چیز دست به دست هم داد تا تیم دوباره شکل بگیرد. همیشه ما صحبت می کنیم، می گوئیم آتنا این انرژی را به ما می دهد. تشکیل این تیم سخت بود ولی خوشبختانه شکل گرفت. انتظارات بالا است ولی باید بدانند که ما بعد از دو سال دور هم جمع شدیم ولی بازی به بازی بهتر می شویم. -

ملوان لیگ بانوان را جذاب تر نموده

آرزوی تک تک ما این بود که ملوان تشکیل گردد. من و دوستان دیگرم شاید نهایتا دو سه سال دیگر بخواهیم بازی کنیم ولی واقعا حیف بود. ملوان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و حیف است که در لیگ نباشد. سال جاری هم خودتان دیده اید که اصلا لیگ با ملوان جذابیت دیگری پیدا نموده. خیلی از رسانه ها چه داخلی و چه خارجی به تیم ما می پردازند و قبلا اصلا صحبتی نبود. این موضوع جای ناراحتی دارد ولی جای خوشحالی هم دارد که با ملوان صحبت از فوتبال بانوان بیشتر شده است.

صندلی مردان ملوان رتبه های پایین لیگ یک نیست

در مورد تیم فوتبال مردان ملوان اینکه آنها حال و روز خوشی ندارند و امیدوارم زودتر سرپا شوند. هیچ چیزی نشد ندارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد. ملوان یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است و واقعا صندلیش اینکه در لیگ یک بازی کند نیست؛ تازه در لیگ یک هم شرایط خوبی ندارد. امیدوارم تیم نتایج خوبی بگیرد، ما همیشه دعا می کنیم. ما فقط به خودمان فکر نمی کنیم؛ امیدوارم تیم مردان و زنان در لیگ برتر باشند و بدرخشند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 68

به "سارا، ستاره ملوان: ما آمدیم و زیبایی لیگ بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا، ستاره ملوان: ما آمدیم و زیبایی لیگ بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید