سازمان لیگ ایتالیا: بازی یوونتوس - ناپولی به تعویق نمی افتد، خودداری ناپولی از سفر به تورین

به گزارش مجله رویگری، با وجود ابتلای تعدادی از اعضای دو باشگاه یوونتوس و ناپولی به کرونا، بازی آنها در هفته سوم سری A در تاریخ معین شده برگزار می گردد.

سازمان لیگ ایتالیا: بازی یوونتوس - ناپولی به تعویق نمی افتد، خودداری ناپولی از سفر به تورین

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از ابتلای دو تن از بازیکنان تیم فوتبال ناپولی و دو تن از کارمندان باشگاه یوونتوس به ویروس کرونا، نگرانی هایی درباره احتمال ابتلای سایر اعضای این دو تیم به وجود آمد و حدس هایی درباره احتمال لغو بازی امشب (یکشنبه) آنها هم شکل گرفت. حتی اعلام شد که مقامات شهر ناپل از سفر ناپولی به تورین به خاطر خطراتی که اعضای این تیم را تهدید می نماید، جلوگیری به عمل آورده اند و اینکه دستور آنها بر دستور سازمان لیگ و پروتکل های پزشکی مقدم است.

با این حال سازمان لیگ سری A با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که مصاف قهرمانان فصل گذشته سری A کوپا ایتالیا در استادیوم آلیانتس تورین در موعد مقرر برگزار خواهد شد. مطابق برنامه این بازی امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران شروع خواهد شد.

بیانیه سازمان لیگ فوتبال ایتالیا نشان می دهد که باشگاه ناپولی تا کنون نتوانسته ثابت کند که از سوی مقامات دولتی از سفر به تورین منع شده است.

در همین حال گویا یک نسخه از بخشنامه ای که ادعا می شد مطابق آن ناپولی از سوی مقامات بهداشتی شهر ناپل از سفر به تورین منع شده در فضای مجازی انتشار پیدا نموده است که در آن تعیین است این مقامات صریحاً سفر به شمال ایتالیا را برای تیم جنوب این کشور منع ننموده است. اعضای تیم ناپولی که قرار بود صبح امروز راهی تورین شوند، هنوز به این شهر سفر ننموده اند و اگر مدرکی دال بر ممنوعیت سفر آن منتشر نشود و این تیم همچنان از سفر به خانه بانوی پیر خودداری کند، یوونتوس با نتیجه 3 بر صفر برنده این بازی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1067

به "سازمان لیگ ایتالیا: بازی یوونتوس - ناپولی به تعویق نمی افتد، خودداری ناپولی از سفر به تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ ایتالیا: بازی یوونتوس - ناپولی به تعویق نمی افتد، خودداری ناپولی از سفر به تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید