شرط بازگشت چشمی به تمرینات

به گزارش مجله رویگری، مسئولان استقلال حالا اعلام نموده اند که چشمی برای اینکه به تمرینات استقلال بازگردد، باید رسما از مسئولان باشگاه و کادر فنی عذرخواهی کند.

شرط بازگشت چشمی به تمرینات

به گزارش خبرنگاران ، روزبه چشمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی نه توانست در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال حاضر گردد و نه به صورت حضوری از مسوولان باشگاه و کادرفنی عذرخواهی کرد. حالا که اردوی تیم ملی تمام شده، سوال اینجاست که آیا باشگاه برای پذیرفتن چشمی در تمرینات استقلال به همان عذرخواهی غیرحضوری اکتفا می نماید و مجوز حضورش در تمرینات را صادر می نماید یا نه؟ آن هم در شرایطی که با فرشید اسماعیلی در این رابطه با سخت گیری هایی از سوی باشگاه روبرو شده بود.

فرشید اسماعیلی در مقابل نه تنها در جلسه کمیته انضباطی حاضر شد و درباره اعتراضش به امیرحسین فتحی توضیحاتی را ارائه داد، روز چهارشنبه هم به محل تمرین رفت و از شفر به صورت رسمی عذرخواهی کرد. به جای چشمی هم وکیل او به باشگاه استقلال رفت و چشمی هم تلفنی عذرخواهی کرد.

مسئولان استقلال حالا اعلام نموده اند که چشمی برای اینکه به تمرینات استقلال بازگردد، باید رسما از مسئولان باشگاه و کادر فنی عذرخواهی کند تا مثل اسماعیلی مجوز حضور در تمرینات را بگیرد.

180 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 38

به "شرط بازگشت چشمی به تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط بازگشت چشمی به تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید