شکایت استقلال از باشگاه شهرخودرو رد شد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره در کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال به توضیح زیر است:

شکایت استقلال از باشگاه شهرخودرو رد شد

* در پی شکایت حسین دوستدار از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 627 و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 35 میلیون و 471 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 122 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت علی میکائیلی از باشگاه فردوس قم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 50 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علیرضا ربیع زاده از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 600 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه استقلال تهران از محمد جواد کیا و باشگاه شهرخودرو، کمیته شرایط دعوی باشگاه استقلال تهران علیه محمد جواد کیا مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود بیان کرد. بعلاوه دعوی باشگاه استقلال علیه باشگاه شهرخودرو مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت را نیز مردود بیان کرد.

* با توجه به شکایت علیرضا محمودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 293 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 190 هزار و 735 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 116 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد بحرانی پور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 380 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 247 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون و 187 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 152 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه سپیدرود ردشت در مورد دعوی خواستار به مقدار یک میلیارد ریال، کمیته شرایط قرار رد دعوی را صادر کرد.

*در پی شکایت پوریا غلامی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 35 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 22 میلیون و 566 هزار و 335 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 154 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*با توجه به شکایت پویا عزیزپور از باشگاه شهرداری بندرعباس کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1961

به "شکایت استقلال از باشگاه شهرخودرو رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت استقلال از باشگاه شهرخودرو رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید