صدرنشین لیگ دسته دوم هم در برابر فوتبالیست های کامیارانی کم آورد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز پنجشنبه وارد هفته نهم خود شد و آوالان کامیاران در یک ملاقات بسیار حساس به مصاف ویستا توربین صدرنشین رفت.

صدرنشین لیگ دسته دوم هم در برابر فوتبالیست های کامیارانی کم آورد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

تیم رقیب تحت مربیگری فرشاد پیوس مهاجم سال های گذشته تیم ملی و باشگاه پرسپولیس وارد لیگ شده و از تیم های قدرتمند گروه الف به شمار می رود.

این بازی با نمایش درخشان شاگردان فریدون فاتحی در استادیوم آزادی شهر کامیاران شروع شد و میزبان توانست در دقیقه 38 بازی توسط کیوان مارابی مهاجم شش دانگ خود به گل اول بازی برسد.

در ادامه پایتخت نشینان در اندیشه جبران برآمدند اما کاری از بیش نبردند و بازی در نیمه نخست با رجحان تک گل آوالان به خاتمه رسید.

در نیمه دوم بازیکنان کردستانی از راه نرسیده طوفان به پا کردند و در دقیقه 47 این کیوان مارابی بود که خود و تیمش را دو گله کرد تا کار برای میهمان سخت گردد.

شاگردان پیوس که در آستانه سومین باخت فصل خود قرار داشتند سراپا حمله شدند و در دقیقه 52 یکی از گل های خورده را جبران کردند تا دقایق بعدی بازی را با امید بیشتری دنبال نمایند. اما آوالانی ها دست بردار نبودند و توسط حامد رضایی به گل سوم رسیدند تا تیر خلاص را به پیکره نماینده تهران شلیک نمایند و یک پیروزی ارزشمند را در چنگ خود ببینند.

در ادامه بازی ویستا توربین به فشار حملات خود اضافه نمود و در وقت اضافه بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما بازیکن این تیم نتوانست از این موقعیت بهره ببرد تا بازی با همان نتیجه سه بر یک به سود آوالان کامیاران به خاتمه برسد.

این چهارمین برد تیم آوالان در لیگ جاری بود تا کردستانی ها 13 امتیازی شوند و به صندلی ششم جدول گروه الف تکیه زنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1442

به "صدرنشین لیگ دسته دوم هم در برابر فوتبالیست های کامیارانی کم آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشین لیگ دسته دوم هم در برابر فوتبالیست های کامیارانی کم آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید