صعود هشت نماینده ایران به ملاقات نهایی

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی-آسیا 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از صبح امروز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان شروع شد.

صعود هشت نماینده ایران به ملاقات نهایی

در روز نخست کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و نوجوانان به روی تاتامی رفتند که در خاتمه مسابقات نوبت صبح 8 نماینده ایران راهی فینال و 4 نماینده راهی ملاقات رده بندی شدند.

ملیکا عزتی و امیرحسین مشخص الدینی در کاتای انفرادی جوانان، کاتای تیمی پسران (امیرحسن مشخص الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور)،ساجده جهانشاهی در کاتای انفرادی نوجوانان، ابوالفضل همدجو در وزن 52- گیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن 70- کیلوگرم، پارسا محمدی در وزن 70+ کیلوگرم و فاطمه زهرا سعیدی در وزن 54- کیلوگرم به ملاقات نهایی راه پیدا نموده و برای کسب مدال طلا عصر امروز به ملاقات رقبای خود می فرایند.

بعلاوه علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان، شهداد پورسلمان در وزن 57- کیلوگرم، علیرضا لطیفه در وزن 63- کیلوگرم و رومینا خادمی در وزن 48- کیلوگرم نیز با رسیدن به ملاقات رده بندی باید برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهند. ضمن اینکه وزن 54 + کیلوگرم مائده زارعی با شکست مقابل کاراته کاهای قرقیزستان و اردن از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1830

به "صعود هشت نماینده ایران به ملاقات نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود هشت نماینده ایران به ملاقات نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید