عجیب ترین خرید پرسپولیس و استقلال سرخ پوش می گردد ، مقصد نو معمای بزرگ فوتبال ایران

به گزارش مجله رویگری، مهاجمی با آمار زیر میانه که در پرسپولیس و استقلال توپ زد و شاید سر از تراکتور هم دربیاورد.

عجیب ترین خرید پرسپولیس و استقلال سرخ پوش می گردد ، مقصد نو معمای بزرگ فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران آنلاین، یکی از بازیکنانی که این روزها در متن شایعات فوتبال ایران قرار گرفته، آرمان رمضانی است. در خصوص او گفتند که مثل سجاد شهباززاده در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفته و باید استقلال را ترک کند. با این حال باشگاه دست کم تا لحظه تنظیم این مطلب به رمضانی رضایتنامه نداده که این موضوع محل بحث شده است.

بعضی بر این باورند که عدم توافق بین رمضانی و مدیران باشگاه در خصوص کم و کیف تسویه مطالبات منجر به این بن بست شده و بعضی دیگر می گویند جواد نکونام در خصوص رمضانی تغییر عقیده داده و ممکن است این بازیکن در جمع آبی پوشان بماند. در حقیقت استقلال تا به امروز در جذب مهاجم نو ناموفق بوده و شاید همین مسئله، کادرفنی را در خصوص قطع همکاری با رمضانی به شک انداخته است. به طور همزمان زمزمه هایی در خصوص مشتریان نو رمضانی به گوش می رسد و گفته می گردد احتمال انتقال او به تراکتور نیز وجود دارد.

آرمان البته یک فوتبالیست بی حاشیه و قابل احترام است اما او از یک جهت یک معمای بزرگ برای فوتبال ایران به شمار می آید؛ اینکه چطور ممکن است فوتبالیستی در این سطح فنی و با این کارنامه، در 2تیم بزرگ مرکز توپ بزند و همچنان مشتریان سرشناس و مدعی دیگری هم داشته باشد!؟ رمضانی 31ساله یک دوره حضور مطلقا ناموفق در پرسپولیس داشت؛ حضوری که باعث سوءشهرت او شد و نام این بازیکن را به لیست خریدهای ضعیف یحیی گل محمدی افزود.

رمضانی پس از آن به استقلال رفت و از آنجا که در مقابل فوج شوخی ها و سر به سر گذاشتن ها هیچ واکنش بدی نشان نداد، افکار عمومی نسبت به این بازیکن سمپاتی پیدا کرد. از نظر فنی هم اگرچه آرمان گاهی جرقه هایی زد و ازجمله آن گل بسیار مهم را در برابر پدیده مشهد به ثمر رساند اما هیچ گاه در قد و قامت یک ستاره ظاهر نشد. به یاد داشته باشیم رمضانی طی 43بازی برای استقلال فقط 6گل به ثمر رسانده و اغلب اوقاتش را روی نیمکت گذرانده است. به راستی چرا در رزومه چنین بازیکنی باید حضور در 2قطب اصلی فوتبال ایران درج گردد و او حتی باشگاهی مثل تراکتور را هم خواستار خود ببیند؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2171

به "عجیب ترین خرید پرسپولیس و استقلال سرخ پوش می گردد ، مقصد نو معمای بزرگ فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین خرید پرسپولیس و استقلال سرخ پوش می گردد ، مقصد نو معمای بزرگ فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید