فارس من، مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری پرداخت شد

به گزارش مجله رویگری، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: تمامی وام های درخواستی دکتری در سال های 97 و 98 پرداخت شده و اگر موردی از عدم پرداخت وام وجود دارد، حتما ناشی از نقص مدرک است.

فارس من، مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری پرداخت شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، کاربران فارس من با ثبت سوژه ای درخواست نموده اند که صندوق رفاه دانشجویان نسبت به پرداخت به موقع وام ویژه دانشجویان دکتری اقدام کند.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پاسخ به این سوال، گفت: مطالبات وام های دانشجویان دکتری انتقالی از سال 97 به سال 98 صورت گرفته و پرونده این مطالبات بسته شده است.

وی شرح داد: از ابتدای مهر 97 وام آن دسته از دانشجویان دکتری که پرونده پر نموده بودند را حداکثر تا سه ماهه اول سال 98 پرداخت نموده ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در مواردی که مسئولیت به عهده صندوق رفاه دانشجویان بود کار را انجام داده ایم و در مواردی که به عهده بانک توسعه تعاون بود مقداری اختلال به وجود آمده بود که شخصاً چند بار با مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک مذاکره نموده ام و اکنون مشکل تقریباً حل و فصل شده است و مشغول پرداخت وام ها هستند.

مطیعی گفت: در نتیجه در حال حاضر هیچ پرونده وامی از دانشجویان دکتری معطل نمانده مگر اینکه نقصی در پرونده بوده است که اگر هر چه سریع تر نقص مدارک را رفع و پرونده را ارسال نمایند، پیگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: آمادگی لازم برای پرداخت وام در صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون وجود دارد و در تأمین منابع مسئله ای نداریم، اما اگر کسی مدعی است که پرونده کاملی داشته و وام را نگرفته حتما مراجعه کند و موارد این چنینی را پیگیری می کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 342

به "فارس من، مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید