لاتزیو - یوونتوس؛ جام سی ام بر دروازه رُم

به گزارش مجله رویگری، تیم های فوتبال یوونتوس و لاتزیو در رم سی امین سوپر جام ایتالیا را برگزار می کنند.

لاتزیو - یوونتوس؛ جام سی ام بر دروازه رُم

به گزارش خبرنگاران، آیا یوونتوس بنا به عادت اخیر به راحتی یک جام داخلی دیگر را تصاحب می کند یا لاتزیو که سابقه آزار دادن بانوی پیر ایتالیا در مقاطع حساس را دارد، این بار هم معادلات را به هم می زند؟

پاسخ این سوالات در خاتمه سی امین سوپرجام ایتالیا داده خواهد شد؛ جایی که از ساعت 23:15 یکشنبه به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی رم، یوونتوس، فاتح هر 2 جام داخلی فصل قبل ایتالیا به مصاف لاتزیو می رود.

خیال ناراحت یوونتوس

پرافتخارترین تیم ایتالیا، تابستان خاصی را پشت سر گذاشت. فروش بونوچی آن هم به رقیبی به نام میلان بحث برانگیز بود و دنی آلوز هم با پیوستن به پاری سن ژرمن اندکی هواداران پرشمار یووه را نگران کرد اما خلاص شدن موقت از بازیکنان همیشه ذخیره نشینی مثل رینکون خبر خوبی بود. در سوی مقابل یووه پیروز به خرید شزنی، داگلاس کاستا و برناردسکی شد. برناردسکی به عنوان پدیده فصل گذشته فیورنتینا در فصل پیش رو در تیمی بزرگ مجال بیش تری برای پیشرفت دارد؛ به شرطی که از فرصت استفاده کند. فرایند آماده سازی یوونتوس در پیش فصل مطلوب به نظر می رسید و فارغ از نتایج، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم از عملکرد کلی شاگردانش رضایت داشت، البته اگر بازیکنان موجود در خط دفاعی به اندازه کافی ندرخشند، قطعا آلگری و تیم مدیریتی یووه بابت فروش آلوز و بونوچی مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

لاتزیوی آرام

تیم پایتخت ایتالیا تابستان آرامی را پشت سر گذاشت. فروش بیلیا به میلان با خرید لوکاس لیوا، بازیکن برزیلی لیورپول و کایسدو همراه شد. مدت زیادی از سردار آزمون به عنوان یکی از اهداف تیم پایتخت نام برده می شد اما در نهایت کایسدوی دارای پاسپورت ایتالیایی جانشین ستاره ایرانی شد. با این اوصاف به نظر می رسد در بازی سوپر جام ایتالیا، لاتزیو در موضع ضعف قرار داشته باشد اما در تک بازی هر اتفاقی امکان دارد؛حتی لغزیدن یک جام داخلی ایتالیا از دستان بانوی پیر!

لاتزیو در پیش فصل شرایط بسیار خوبی داشت و 4 بازی محبت آمیز را با برتری خاتمه داد. سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو از عملکرد تیمش رضایت کامل داشت اما همه می دانند حساب بازی های رسمی از محبت آمیز جداست. از هر کدام از هواداران لاتزیو در مورد یوونتوس بپرسید، به شما از هفته خاتمهی فصل 2000-1999 سری A خواهند گفت؛ جایی که لاتزیو از شکست یک بر صفر یووه در خانه بارانی پروجا نهایت استفاده را برد و با خرد کردن رجینا قهرمانی را از پرافتخارترین تیم ایتالیا گرفت. شاید این بار هم شاید همان خاطرات خوب هواداران تیم پایتخت از یوونتوس تکرار شود.

غایبان بازی

یوونتوس تقریبا تمام بازیکنان کلیدی خود را در اختیار دارد، البته هنوز معلوم نیست پیاتسا به این بازی می رسد یا نه. لاتزیو هم یک غایب بزرگ به نام فیلیپه آندرسون دارد. تغییر مهم در یوونتوس می تواند نیمکت نشینی بوفون باشد؛ هر چند بعید است آلگری در یک بازی به اهمیت سوپرجام ایتالیا چنین ریسکی را انجام دهد.

رویارویی های قبلی

یوونتوس هر 7 رویارویی قبلی را از لاتزیو برده است. برای یافتن ردی از برتری لاتزیو مقابل یوونتوس باید تا سال 2013 به عقب برگردیم؛ جایی که گل فلوکاری در وقت های تلف شده برتری آبی و سفیدهای پایتخت را مقابل بانوی پیر رقم زد ومردان پایتخت را به فینال جام حذفی آن سال رهنمون کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 719

به "لاتزیو - یوونتوس؛ جام سی ام بر دروازه رُم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیو - یوونتوس؛ جام سی ام بر دروازه رُم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید