مادورو: تماس با مقام های آمریکایی ماه ها ادامه داشته است

به گزارش مجله رویگری، رئیس جمهور ونزوئلا بر این باور است که با هدف بهبود روابط با واشنگتن، ماه ها اجازه تماس با مقام های دولت ترامپ را داده است.

مادورو: تماس با مقام های آمریکایی ماه ها ادامه داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه گفت: با هدف بهبود و ترمیم روابط با واشنگتن، اجازه تماس با مقام های دولت آمریکا را برای ماه ها داده بودم.

این در شرایطی است که مادورو در ماه ژانویه روابط دیپلماتیک کاراکاس با واشنگتن را قطع کرده است. واشنگتن تحریم هایی را علیه مقام های ارشد ونزوئلا و شرکت های این کشور اعمال کرده تا فشارها بر مادورو را افزایش داده و وی را مجبور به کناره گیری از قدرت کند.

مقام های دو کشور پیش از این برقراری ارتباط و تماس با یکدیگر را تایید نکرده بودند تا اینکه روز سه شنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: دولت ایالات متحده با مقام های عالی رتبه ونزوئلا در تماس بوده است.

وی البته حاضر به افشای جزئیات بیشتری در این خصوص نشده است. مادورو نیز گفته است که نمی تواند جزئیات مذاکرات مقام های ونزوئلا با دولت ترامپ را فاش کند ولی هدف از این مذاکرات ، عادی سازی روابط و از بین بردن تنش ها و منازعات بین دو کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 256

به "مادورو: تماس با مقام های آمریکایی ماه ها ادامه داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: تماس با مقام های آمریکایی ماه ها ادامه داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید