مردم چهارمحال و بختکمک 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/چهارمحال و بختکمک مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختکمک گفت: طی 7 ماه ابتدای امسال مردم استان 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند.

مردم چهارمحال و بختکمک 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

علی ملک پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری مردم برای مردم است، اظهار کرد: کمک های خیران و نیکوکاران به این مراکز شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است.

وی بابیان اینکه طی 7 ماه ابتدای امسال مردم استان 14 میلیارد و 521 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند، اضافه نمود: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله محور با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می کنند که کمک های جمع آوری شده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه برای هر 10 هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می شود گفت: 70 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختکمک، وی اعلام کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تامین جهیزیه، تامین هزینه های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تامین هزینه های تحصیلی نیازمندان اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 502

به "مردم چهارمحال و بختکمک 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم چهارمحال و بختکمک 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید