معرفی اپلیکیشن تاکسی چی؛ در پی کرایه ها

به گزارش مجله رویگری، اگر شما هم از مخاطبین تاکسی یاب های آنلاین باشید، احتمالا تا به امروز بارها با تفاوت قیمت برای مسیری یکسان بین سرویس دهنده های مختلف روبرو شده اید.

معرفی اپلیکیشن تاکسی چی؛ در پی کرایه ها

حال تصور کنید هر روز حداقل یک بار مصرف کننده خدمات یکی از این سرویس دهنده ها باشید و بتوانید هر بار هزار تومان مقرون به صرفه تر سفر کنید. نتیجه این مقرون به صرفه تر سفر کردن ها در انتها ماه مصداق همان ضرب المثل معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا گردد است.

به نظر می رسد فهمیدن این که کدام سرویس دهنده خدمات مقرون به صرفه تری ارائه می نماید مستلزم آن است که شما همه اپلیکیشن ها را روی گوشی خود نصب داشته باشید و بخش زیادی از زم گوشی خود را اشغال کنید. علاوه بر آن هر بار در تک تک اپلیکیشن ها مبدا و مقصد مورد نظرتان را معین کنید تا در نهایت قیمت های مختلف برای سفرتان را با هم مقایسه کنید و این یعنی هر بار چیزی حدود ده دقیقه وقت صرف کردن که احتمالا باعث می گردد قید سفر مقرون به صرفه تر را بزنید.

اما حالا یک سری اپلیکیشن خاص، سعی دارند با نوآوری های خود در پی برترین سرویس ها برای شما بگردند و باری از روی دوشتان بردارند.

یکی از این اپلیکیشن ها، تاکسی چی است. اپلیکیشنی کارآمد و کاربردی که مختص این موضوع طراحی شده و می تواند در کمترین زمان ممکن، قیمت سرویس های مختلف را بسته مبدا و مقصد ثبت شده محاسبه کند.

همه این خدمات هم در ظاهر و قالبی ساده و جمع و جور به شما ارائه داده می شوند تا کاربر حین کار کردن با رابط کاربری زیبای تاکسی چی گیج و سردرگم نگردد. به طور کلی، تاکسی چی دارای هیچ منو عجیب و غریب و پیچیده ای نیست و با ورود به آن فقط یک نقشه در اختیار کاربر قرار می دهد که فقط می توان در آن مبدا و مقصد معین کرد.

پس به همین منظور فقط کافیست تا مبدا و مقصد خود را معین کنید تا فرایند محاسباتی اپلیکیشن کلید بخورد. این فرایند زمان زیادی هم صرف نمی نماید و حتی در بعضی مواقع، محاسبات را از خود اپلیکیشن های سرویس دهنده هم زودتر به انتها می رساند.

این یک نقطه قوت برای تاکسی چی است و می توان از آن به عنوان یکی از اپلیکیشن هایی یاد کرد که برای وقت کاربر اهمیت زیادی قائل هستند. با به انتها رسیدن فرایند محاسباتی قیمت، با لیستی از تمام سرویس دهنده های حمل و نقل آنلاین اعم از اسنپ و تپسی رو به رو می شوید که قیمت سرویس های معمولی آ ن ها در مقابلشان درج شده.

جالب اینجاست که توسعه دهندگان تاکسی چی فقط به درج قیمت سرویس های معمولی بسنده ننموده اند و اپلیکیشنشان را موظف به محاسبه سرویس های ویژه هم نموده اند. از این رو، کاربر با فشردن کلید کشویی موجود در کنار نام هر سرویس دهنده، می تواند کرایه سرویس های ویژه را هم ببیند و اگر خواست به سراغ آن ها برود.

اگر همه این ویژگی های خوب را کنار هم بگذاریم، به این می رسیم که تاکسی چی با توجه به هدفی که برای آن طراحی شده، اپلیکیشن کاملی است و نقص چندانی در آن دیده نمی گردد. قیمت های محاسبه شده هم کاملا دقیق هستند و حداقل ما اشتباهی در نتایج به دست آمده ندیدیم. پس اگر دفعه بعد خواستید پیش از درخواست سرویس ، قیمت تمام سرویس دهنده ها را با هم مقایسه کنید، یادتان نرود که سری به تاکسی چی بزنید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2085

به "معرفی اپلیکیشن تاکسی چی؛ در پی کرایه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن تاکسی چی؛ در پی کرایه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید