واچ او اس 6 با قابلیت های جدید در راه است ، امکان حذف مستقیم برنامه های پیش فرض به وسیله ساعت اپل

به گزارش مجله رویگری، در حال حاضر، کاربران ساعت اپل می توانند تنها برنامه های شخص ثالث را که از فروشگاه اپ و برنامه های سیستم که از درگاه های iOS نصب نموده اند، حذف نمایند، اما با به روز رسانی واچ او اس 6 در آینده، به کاربران اجازه حذف برنامه های سیستم را می دهد که تنها در ساعت اپل دیده می شوند، به طور واضح برنامه های پیش فرض نیز قابل پاک کردن خواهند بود.

واچ او اس 6 با قابلیت های جدید در راه است ، امکان حذف مستقیم برنامه های پیش فرض به وسیله ساعت اپل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر تصور می کنید امکان جدید برای پاک کردن بعضی برنامه ها چندان مهم و کاربردی نیست جالب است بدانید که این ویژگی مخصوصا زمانی مفید خواهد بود که فضای کمتری در اختیار دارید و می خواهید برنامه های مختل کننده عملکرد ساعت را به سرعت پاک کنید.

برنامه هایی مانند ECG، که فقط در بعضی از مناطق در دسترس هستند، می توانند حذف شوند. ضمناً خبر خوش این است که اگر بعدا نظرتان عوض شد می توانید دوباره برنامه های پیشفرض را نصب کنید. کافیست سری به اپ استور بزنید و برنامه های پیشفرض را مجددا نصب کنید.

با این حال، بعضی از برنامه های ضروری مانند سنجشگرضربان قلب و پیغام ها باقی خواهند ماند و قابلیت حذف ندارند و این امکان فعلا در نسخه بتا فعال نشده است؛ اما اپل در کوشش است این برنامه را به زودی به شکل پایدار توسعه دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 181

به "واچ او اس 6 با قابلیت های جدید در راه است ، امکان حذف مستقیم برنامه های پیش فرض به وسیله ساعت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واچ او اس 6 با قابلیت های جدید در راه است ، امکان حذف مستقیم برنامه های پیش فرض به وسیله ساعت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید