پرواز خارجی همسفر با جیمز باند

به گزارش مجله رویگری، مجموعه فیلم های جیمز باند، شاید یکی محبوب ترین مجموعه فیلم های ماجراجویانه باشد. مجموعه فیلم هایی که از سال 1962 ساخت آنها شروع شده و تا به امروز نیز ادامه داشته است. جیمز باند یک مامور مخفی سازمان ام ای 6 است که اولین بار در داستان های یان فلیمینگ پدیدار شد و بعدها نیز به شخصیتی سینمایی بدل گشت.

پرواز خارجی همسفر با جیمز باند

جیمز باند، سوار با ماشین استین مارتین و هواپیمای مخصوصش در سراسر جهان به دنبال به انجام رسیدن ماموریت هایی مختلفی است که برای بیننده، لحظات هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد. شما هم از دوستداران این شخصیت محبوب و مرموز هستید؟ پس با ما همراه شوید تا بعضی از لوکیشن فیلم های جیمز باند را به شما معرفی کنیم، شاید مقصدی که شما برای آن بلیط هواپیمایتان را گرفته اید هم در میان این فهرست باشد.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم پنجه طلایی Goldfinger

سومین فیلم از مجموعه جیمز باند با بازی شون کانری؛ این قسمت به ماجرای دزدی از بانک مرکزی آمریکا اختصاص دارد که توسط یک انگشتر تولیدنماینده گاز بیهوشی و لیزر اتفاق می افتد.

یکی از مهم ترین لوکیشن های فیلم، هتل Fontainebleau در سواحل میامی در ایلات فلوریدای آمریکا است. این هتل زیبا که توسط معمار معروف موریس لاپیدوس، طراحی و ساخته شده، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های آمریکا شناخته می شود.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم نمایی از یک قتل A view to kill

ساخته شده درسال 1985 با بازی راجر مور؛ اگر این فیلم محبوب شما در مجموعه جیمز باند باشد، باید بلیط هواپیمای خود را به مقصد انگلیس بگیرید. بخشی از مهم ترین سکانس های این فیلم در پیست اسب دوانی برکشایر تصویربرداری شده است.

این پیست در Ascot واقع شده است و با ماشین در حدود 50 دقیقه با لندن فاصله دارد. هر ساله در طول یک جشنواره پنج روزه، خاندان سلطنتی از مسابقات اینجا دیدن می نماید.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم جواز قتل License to kill

با بازدید از لوکیشن این فیلم با یک تیر دو نشان زده ای؛ در یکی از سکانس های اصلی فیلم، جیمز باند در خانه و موزه همینگوی مشاهده می کنید. خانه این نویسنده شهیر در Key West فلوریدا واقع شده است و شما به راحتی می توانید از آن بازدید کنید.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم جاسوسی که دوستم داشت

The Spy Who Loved Me

این یکی از معروف ترین فیلم های این مجموعه است که نامزد جوایز اسکار نیز شد، شاید بخشی از اعجاب انگیز بودن این فیلم به سبب لوکیشن خاص آن باشد، هرم گیزا در مصر؛ اگر بلیط هواپیمای خود را به مقصد مصر گرفتید به شما پیشنهاد می کنیم تا از برنامه نور و صدا در شب دیدن کنید، همانطور که باند در این برنامه شرکت کرد.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم تنها دوبار زندگی می کنید

You Only Live Twice

یکی از اولین فیلم های مجموعه با بازی شون کانری؛ این بار جیمز باند به انجام رساندن یک ماموریت مهم به شرق دور می رود. جالب است بدانید که در نوشتن فیلم نامه رولد دال، نویسنده داستان های کودک و نوجوان انگلیسی، با یان فلمینگ همراه شده است.

یکی از به یادماندنی ترین سکانس ها، در مدرسه نینجا اتفاق می افتد، جایی که باند با تایگر تاناکا مامور مخفی ژاپنی دیدار می نماید. در عالم واقع این مکان Himeji Castle بوده و یکی از محبوب ترین نقاطی است که مسافران پروازهای خارجی به ژاپن از آن دیدن می نمایند.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم فقط به خاطر چشمان تو

For Your Eyes Only

یکی از نفس گیرترین صحنه های این فیلم در یکی از نفس گیرترین مقاصد جهان تصویربرداری شده است؛ صومعه متئورا(Monastery of Holy Trinity) یکی از عجیب ترین دیدنی های یونان است؛ این صومعه بر روی یک صخره واقع شده است انگار در میان زمین و آسمان معلق است. این مجموعه از صومعه ها در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده و از دیدنی ترین مکان هایی است که در یونان واقع شده است، اگر بلیط هواپیمای خود را برای این کشور تهیه نموده اید، حتما از این مجموعه دیدن کنید.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم از روسیه با عشق

From Russia with love

بسیاری معتقدند، لوکیشن های فیلم دوم مجموعه باند، در اثرگذرای و جذابیت این فیلم اثر بسیاری داشته است. در بخشی از این فیلم، باند به همراه علی کریم بی در آب انبار عجیب و مسحور نماینده سیسترن مجبور به قایقرانی می شوند.

قدمت آب انبار سیسترن به سال 532 میلادی باز می شود و در آن ستون هایی به سبک رومی را می توانید مشاهده کنید. این آب انبار از دیدنی ترین مکان های استانبول به شمار می رود.

پرواز خارجی به لوکیشن فیلم اختاپوس Octopussy

سیزدهمین فیلم جیمز باند در هتل های Taj Lake Palace و Jagmandir Island Palace تصویربرداری شده است. البته اگر بخواهید تعطیلات خود را به سبک جیمز باند در این هتل بگذرانید باید بودجه ای چشم گیر را کنار بگذارید. هزینه هر شب اقامت در هتل Taj چیزی درحدود 600 تا 700 دلار است.

با دیدن فیلم های جیمز باند می توانید به تمامی جهان سفر کنید، از شرق دور تا مکزیک؛ شاید تا به حال به این دید به فیلم های جیمز باند نگاه ننموده باشید، اما این بار اگر دوباره به دیدن آنها نشستید، یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید و فهرستی از مقاصدی که می توانید بلیط هواپیمای خود را به آن بگیرید، تهیه کنید.

برای جستجوی پرواز خارجی مقاصد مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی خبرنگاران

منبع: Cn Traveler
منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 845

به "پرواز خارجی همسفر با جیمز باند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی همسفر با جیمز باند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید