پیشنهاد کارگردان معروف به ژوزه مورینیو

به گزارش مجله رویگری، مورینیو در طول دوران حضورش روی نیمکت تیم های مختلف همواره شخصیت بد داستان را در کنار زمین به خوبی ایفا نموده است.

پیشنهاد کارگردان معروف به ژوزه مورینیو

این مربی پرتغالی برای رسیدن به پیروزی و موفقیت تیمش حاضر است دست به هرکاری در کنار زمین بزند و این موضوع باعث شده که بسیاری با او مشکل بخورند و درگیری های بسیاری پیش بیاید.

حالا به نظر می رسد که این رفتار ها چندان هم به ضرر او تمام نشده و مندس که کارگردانی دو قسمت معروف از سری فیلم های جیمز باند به نام اسکای فال و شبح را برعهده داشت، حالا معتقد است که سرمربی رم می تواند نقش آدم بد این داستان را در فیلم های بعدی به خوبی بازی کند.

مندس در تبادل نظر با گاردین در پاسخ به این سوال که چه کسی می تواند برترین نقش آدم بد در فیلم جیمز باند را به خوبی ایفا نماید گفت: ژوزه مورینیو. شما نمی توانید هیچ شخصیتی برای این نقش بهتر از او پیدا کند، می توانید؟

مورینیو در برخی از معروف ترین درگیری های کنار زمین در زمان حضورش در رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد نقش داشته و شاید همین باعث شده است که نام او به خوبی در فکر این کارگردان معروف به عنوان گزینه مناسب برای این نقش بماند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2086

به "پیشنهاد کارگردان معروف به ژوزه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد کارگردان معروف به ژوزه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید