ژاوی: بر بازی تسلط داشتیم و به یک برد 6 امتیازی رسیدیم، به جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا ادامه می دهیم

به گزارش مجله رویگری، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل تیم تحت راهنمایی خولن لوپتگی در لالیگا ابراز رضایت کرد.

ژاوی: بر بازی تسلط داشتیم و به یک برد 6 امتیازی رسیدیم، به جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی ام لالیگای اسپانیا پیروز شدند در استادیوم نوکمپ به لطف تک گل دقیقه 72 پِدری با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست دهند و به در رده دوم جدول رده بندی صعود نمایند، پس از این بازی گفت: من آدم مثبتی هستم، به کار، کوشش، فداکاری و کار گروهی اعتقاد دارم. ما خیلی خوب هستیم و از یکدیگر حمایت می کنیم، همه بازیکنان مان در زمین دوندگی دارند و حریف را تحت فشار قرار می دهند. با انجام این کارها، نتایج باید به دست بیاید. ما در فزونین فرم و شکل خود در فصل جاری هستیم.

وی اضافه کرد: ما در این ملاقات در تقابل با یک تیم فوق العاده، بر بازی تسلط داشتیم. سویا فزونین تیم لیگ از نظر دفاعی است، اما ما یک بر صفر به پیروزی رسیدیم و نتیجه حتی می توانست بهتر از این باشد. شاید نتوانستیم در بزنگاه ها تصمیم های درستی بگیریم و باید زودتر به گل می رسیدیم. ما حریف مستقیم خود را شکست دادیم و این یک برد 6 امتیازی برای ما است. شنبه شب هم رئال مادرید به پیروزی رسید، اما این بازی برای ما مثل یک فینال بود. ما به جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا ادامه می دهیم، تا زمانی که روی کاغذ دیگر شانسی برای این کار نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعلاوه درباره صحبت هایی که بازیکنانش بین دو نیمه داشت، اعلام کرد: بین دو نیمه ما در خصوص پاس آخر که در نیمه اول در آن خوب نبودیم، تصمیم گیری و صحبت کردیم. این چیزی است که ما در تمرینات بیشتر روی آن تمرکز داریم. گل پِدری روی پاسی به ثمر رسید که عثمان دمبله به او از پشت داد. بخش انتهای صحبت های بین دو نیمه، در خصوص یافتن راهکار هایی برای گذر از چارچوب دفاعی سویا بود.

ژاوی در ادامه صحبت هایش به تمجید از هافبک 19 ساله اش و زننده گل فزونی تیمش در این بازی پرداخت و گفت: قبلاً گفته بودم که پدری بازیکن فوق العاده ای است. او همواره تفاوت را رقم می زند. پدری مرا غافلگیر نمی کند. او می تواند با هر دو پا عالی بازی کند و بازیکنی است که قابل مقایسه نیست.من پدری را تشویق به شوتزنی می کنم. او همواره به فکر پاس دادن است، او یک پاسور است. این چیزی است که در دوران بازیگری خود من نیز رخ داده است، اما پدری می تواند شوت بزند و امروز یک گل عالی به ثمر رساند.

وی در انتها اعلام کرد: ما کاپیتان های فوق العاده ای همانند پیکه، بوسکتس، جوردی آلبا و تراشتگن را داریم و در کنار اینها در زمین رهبری به نام پدری داریم.

بارسلونا که با ژاوی پیشرفت قابل توجهی داشته، در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به رئال مادرید 69 امتیازی، با 57 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لالیگاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1949

به "ژاوی: بر بازی تسلط داشتیم و به یک برد 6 امتیازی رسیدیم، به جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: بر بازی تسلط داشتیم و به یک برد 6 امتیازی رسیدیم، به جنگیدن برای قهرمانی در لالیگا ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید