گوگل پیکسل 6 به قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس مجهز شد

به گزارش مجله رویگری، گوگل چند روز قبل قابلیت صدای تطبیقی را به گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو اضافه نمود و حالا مدل استاندارد این سری با دریافت آپدیت نرم افزاری از قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس بهره مند شده است. این قابلیت به وسیله اپلیکیشن گوگل فیت و با استفاده از دوربین گوشی و فلش ارائه می گردد که ماه ها قبل معرفی گشت. این مشخصه نرم افزاری با روشن کردن فلش، تغییر رنگ انگشت را برای مقدار گیری ضربان قلب آنالیز می نماید.

گوگل پیکسل 6 به قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس مجهز شد

البته در حال حاضر کاربران پیکسل 6 برای بهره گیری از این مشخصه نمی توانند از فلش استفاده نمایند زیرا گوگل اعلام نموده که همچنان در حال بهینه سازی این قابلیت است. طبق آنالیز های اجرا شده، این مشخصه نرم افزاری برای سنجش ضربان قلب دقت بالایی دارد و احتمالا توجه کاربران را جلب می نماید.

بعلاوه در زمینه پایش شرایط تنفس کاربران هم این مشخصه دقت خوبی دارد ولی گوگل بارها اعلام نموده که چنین ویژگی هایی نباید جایگزین وسایل تخصصی پزشکی شوند و برای تشخیص بیماری های مختلف نباید فقط به این نتایج تکیه کرد. طبق اعلام گوگل، این مشخصه برای بخشی از کاربران ارائه شده و به مرور زمان، کاربران بیشتری آن را دریافت خواهند کرد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1800

به "گوگل پیکسل 6 به قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 6 به قابلیت پایش ضربان قلب و تنفس مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید