11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان مجوز فعالیت دریافت نموده اند

به گزارش مجله رویگری، به منظور آنالیز وضعیت اقامتگاه ها و نحوه بازسازی و تکمیل وسایل معیشتی و پذیرایی برای گردشگران از 7 واحد اقامتگاه بومگردی در حال احداث و بهره برداری شده منطقه ژاورود بازدید شد.

11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان مجوز فعالیت دریافت نموده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، 7 واحد از اقامتگاه های بومگردی درحال احداث، ایجاد و بهره برداری شده منطقه ژاورود توسط آوات مکاری رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، پویا طالب نیا مسئول پایگاه فرهنگی و تاریخی هورامان و ستار کریمی کارشناس گردشگری استان مورد بازدید نهاده شد.

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این بازدید به منظور آنالیز وضعیت اقامتگاه ها و نحوه بازسازی و تکمیل وسایل سنتی معیشتی و پذیرایی برای گردشگران صورت گرفت.

مکاری گفت: طی این بازدید جلسه ای با بخشدار منطقه سیروان، شورای اسلامی این بخش و دهیاران روستاهای منطقه ژاورود و کامیاران در خصوص مکان یابی اقامتگاه های بومگردی، توسعه گردشگری و تنظیم جدول رویدادهای فرهنگی-گردشگری در روستاها، برگزار گردید.

او اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان کردستان 11 اقامتگاه بوم گردی مجوز فعالیت دریافت نموده اند و چندین متقاضی دیگر هم در حال تکمیل پرونده برای اخذ مجوز فعالیت هستند.

آوات مکاری با اشاره به اهمیت تنوع بخشی به اقامتگاههای استان به منظور جذب گردشگران بیشتر گفت: اداره کل میراث فرهنگی کردستان از کسانی که متقاضی احداث اقامتگاه بوم گردی هستند استقبال می نماید و آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 72

به "11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان مجوز فعالیت دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان مجوز فعالیت دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید