90 رویداد قهرمانی در تقویم ورزشی کارگری کشور گنجانده شده است

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، جواد رمضی ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار از زیرساخت های ورزش کارگری مهدی شهر و در جمع خبرنگاران، ضمن بیان اینکه 90 رویداد قهرمانی در تقویم ورزش کارگری کشور گنجانده شده است، ابراز کرد: نشاط اجتماعی در کنار پرورش استعدادهای ورزشی و ورزش قهرمانی در زمره اهداف این برنامه ها است.

90 رویداد قهرمانی در تقویم ورزشی کارگری کشور گنجانده شده است

وی با بیان اینکه جامعه کارگری ایران اسلامی دارای ظرفیت های ورزشی و قهرمانی بسیار خوبی است، ابراز کرد: اعزام تیم منتخب فوتسال کارگری به مسابقات جهانی در امسال نشان از این ظرفیت ها است.

اعزام به مسابقات جهانی یونان

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه امکانات ورزش کارگری به خوبی در راستای خدمت رسانی به ورزش جامعه کار و کوشش به کار گرفته می شوند، ابراز کرد: ورزش کارگری ایران اسلامی دارای چشم انداز مثبتی است.

رمضی در ادامه به رقابت های بین المللی کارگران در آتن یونان اشاره نمود و گفت: از همه تیم های ورزشی کارگری در کارخانه ها و شرکت ها دعوت می کنیم در این رویداد ورزشی شرکت نمایند که قرار است سال آینده در آتن برگزار گردد.

وی این رقابت ها را فرصت خوبی برای محک زدن داشته های ورزش کارگری ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایران در بین کشورهای مختلف دانست و توضیح داد: می کوشیم تا کاروان ورزشی کارگری را به بهترین نحوه و کیفیت به این رقابت ها اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 196

به "90 رویداد قهرمانی در تقویم ورزشی کارگری کشور گنجانده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 رویداد قهرمانی در تقویم ورزشی کارگری کشور گنجانده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید