امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت

به گزارش مجله رویگری، مهلت نام نویسی و ارسال مدارک آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی 99-98 امروز شنبه 27 بهمن ماه سرانجام می پذیرد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگاران، آزمون کتبی کلیه رشته ها به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در 10 شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه 98 برگزار می گردد.

این آزمون به طور متمرکز و به صورت سوالات چهارگزینه ای و دارای نمره منفی، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برگزار می گردد. در این دوره شرایطی فراهم شده است که داوطلب می تواند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی که در دو روز متفاوت برگزار می گردد، شرکت کند. داوطلبان، مجاز به انتخاب دو رشته (یا مجموعه) امتحانی در یک روز نیستند.

آزمون شفاهی (مصاحبه) نیز برای دوره دکتری تخصصی توسط مناطق آمایشی (دانشگاه ها) و برای دوره دکتری پژوهشی توسط مراکز تحقیقات مجری دوره دکتری پژوهشی (سازمان ها، مؤسسات و دانشگاه های علوم پزشکی) برگزار خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون کتبی (مرحله اول) حد نصاب نمره لازم را (با توجه به سهمیه داوطلب) کسب نموده باشند، به تعداد دو برابر ظرفیت آن رشته انتخاب می شوند و بر اساس اولویت نمره کتبی و انتخاب محل جهت مصاحبه معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 100

به "امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید