خریداری 9 دستگاه پست برق سیار برای خوزستان

به گزارش مجله رویگری، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از خریداری 9 دستگاه پست برق موبیل (سیار) به ظرفیت 270 مگاولت آمپر برای توسعه شبکه های نقاط مختلف استان اطلاع داد و گفت: 3 دستگاه از این پست ها در اسفندماه امسال و سایر پست ها به مرور وارد استان می شوند.

خریداری 9 دستگاه پست برق سیار برای خوزستان

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تامین برق مطمئن و پایدار رسالت شرکت برق منطقه ای خوزستان است و در این زمینه در کوشش هستیم تا شرایط را برای پایداری هرچه بیشتر شبکه در استان فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: در این زمینه برای برخی از مناطق استان که احتیاج به پایداری برق آن ها وجود داشت، 9 دستگاه پست برق موبیل (سیار) به ظرفیت 270 مگاولت آمپر خریداری کردیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان این که خریداری این پست های سیار در راستای توسعه شبکه برق استان است، توضیح داد: از اسفند ماه امسال عملیات نصب و راه اندازی این پست های سیار برق در مناطق در نظر گرفته شده شروع می گردد.

دشت بزرگ مطرح کرد: این 9 پست موبیل 132/33 کیلو ولت طی قراردادی با یک شرکت داخلی منعقد شده و ارزش سرمایه گذاری آن ها 130 میلیارد ریال است. 3 دستگاه از این پست ها در اسفندماه امسال و سایر پست ها به مرور وارد استان می شوند.

وی با بیان این که پست های موبیل زمانی استفاده می شوند که احتیاج به ظرفیت سازی در شبکه وجود دارد اما امکان به کارگیری پست های دائم وجود ندارد، گفت: راه اندازی پست های دائم به دو تا سه سال زمان احتیاج دارد اما پست های موبیل حداکثر ظرف دو تا سه ماه نصب و راه اندازی می شوند و این امکان را در اختیار ما قرار می دهند تا در مناطقی که رشد مصرف بالا می رود و احتیاج به ظرفیت سازی جدید است، مورد استفاده قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اعلام کرد: در پست های سیار همه تجهیزات بر روی آن ها نصب است و قابلیت حمل و جابجایی بر روی یک یا چند تریلی را دارند. این پست ها می توانند احتیاج شبکه را در نقاطی از استان که در تابستان رشد مصرف بالا می رود رفع نموده و از خاموشی ناخواسته جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 58

به "خریداری 9 دستگاه پست برق سیار برای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 9 دستگاه پست برق سیار برای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید