سولسشایر: مارسیال می تواند به سطح رونالدو برسد

به گزارش مجله رویگری، سرمربی منچستریونایتد عقیده دارد آنتونی مارسیال شرایط تبدیل شدن به یک فوق ستاره در حد کریستیانو رونالدو را دارا است.

سولسشایر: مارسیال می تواند به سطح رونالدو برسد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میرور، آنتونی مارسیال در دیدار برابر فولام قعرنشین توانست یازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند تا نشان دهد از شرایط خوبی در این تیم برخوردار است. او به تنهایی توانست این گل زیبا را روی یک حرکت انفرادی به ثمر برساند و گری نویل آن را با گل کریستیانو رونالدو در یونایتد مقایسه کرد.

اوله گنار سولسشایر در همین رابطه گفت: از نظر من آنتونی مهارت و استعداد زیادی دارد و می تواند به سطح رونالدو برسد. این به خود او بستگی دارد. مارسال از توانایی بالایی برخوردار است. او به خوبی می داند باید چه کار کند تا به سطح کریستیانو رونالدو برسد. او الان بازیکنی است که به خوبی کارهای دفاعی را انجام می دهد و هنگام زدن گل هم دیدید که او در مرکز زمین صاحب توپ شد. مارسیال سرعت و تکنیک خیلی خوبی دارد و دیدن بازی های او برای من جذابیت زیادی دارد. خوشحالم او تصمیم به ماندن در یونایتد گرفته است و من چنین بازیکن خوبی را در ترکیب خودم دارم. امیدواریم در کنار هم باعث شویم که او آینده روشنی در فوتبال داشته باشد.

آنتونی مارسیال در زمیان حضور مورینیو در یونایتد قصد ترک این تیم را داشت ولی با رفتن مورینیو تصمیم به ماندن در یونایتد گرفت و قرارداد خود را به مدت 5 سال با این تیم تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 97

به "سولسشایر: مارسیال می تواند به سطح رونالدو برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: مارسیال می تواند به سطح رونالدو برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید