طاهری: منتقدم به من گرمکن هدیه داد!

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران ، بیژن طاهری درباره اوضاع تمرینی استقلال می گوید: برنامه تمرین هایمان زیر نظر آقای شفر است. ایشان صبح روی تابلو برنامه تمرینی را می نویسد و کسی نمی تواند از خودش تمرین در بیاورد. به نظر من تمرین ایشان پیشرفته است. از پارسال همینطور است و حتی به آقای ساناک خودشان برنامه می دادند و اینطور نبود کسی خودش تیم را تمرین بدهد. طاهری بدون توجه به شایعات به کارش ادامه می دهد: من در این سال ها که کار نموده ام همیشه مربی خارجی نبوده است. من 5 سال با آقای کاظمی، همایون شاهرخی، مایلی کهن و تقوی کار کردم. در تمام تیم ها همه تلاشم را نموده ام که بهترین باشم. تمام این کارها که در چند سال انجام دادم خدمت به تیمی است که در آن بوده ام .دنبال حاشیه نیستم و صادقانه کار می کنم.

طاهری: منتقدم به من گرمکن هدیه داد!

طاهری خطاب به منتقدانش گفت: خیلی ها می گفتند طاهری نمی تواند یاری کند و من حرفی نزدم. یکی از کسانی که به من انتقاد می نماید، همان آدم یک روز پاییزی که من با یک پیراهن آستین کوتاه سر تمرین رفته بودم، یک دست گرمکن به من داد تا سردم نگردد، به حرمت همان گرمکن چیزی نگفتم. هرموقع صلاح باشد هستم و هر موقعی که نباشم دعا می کنم و حرفی نمی زنم. تمام آبروی من از استقلال است و من مدیون این تیم هستم و هرگز کاری نمی کنم که به ضرر تیمم باشد. من پولی از فوتبال در نیاوردم ولی همه اعتبارم از استقلال است.

طاهری در مورد تمرین های فشرده ای که برای حل مشکل شوت زنی فرشید باقری در نظر گرفت هم می گوید: من فرشید باقری را چند سالی بود می شناختم، احساس می کردم فرشید با این که بازیکن خیلی خوبی است، ولی کمبود هنر شوت زنی دارد. هافبکی که به این کاملی است چرا نباید شوت زنی بلد باشد؟ من 40 ساله با مربی های بزرگی کار کردم، من به باقری یاد دادم و او هم به بازیکنان بعدی یاد می دهد و این یک افتخار بزرگ برای من است.

مربی استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال هم این جمله کوتاه را گفت: استقلال نیم فصل دوم به صدر جدول می آید. همین 3 مصدوم ما برگردند اوضاع خیلی بهتر می گردد و تازه اگر آقای شفر صلاح بدانند می توانیم خریدهای جدیدی هم اضافه کنیم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 55

به "طاهری: منتقدم به من گرمکن هدیه داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: منتقدم به من گرمکن هدیه داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید