فوتبال دنیا، یورگن کلوپ:هندرسون و کیتا به زودی به تیم اضافه می شوند، ستاره سرخ در خانه اش تیم متفاوتی است

به گزارش مجله رویگری، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ از روند خوب تیمش رضایت دارد و از برهه سخت فعلی نمی ترسد.

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ:هندرسون و کیتا به زودی به تیم اضافه می شوند، ستاره سرخ در خانه اش تیم متفاوتی است

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پیش از بازی تیمش در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد درباره وضعیت قرمزهای آنفیلد و برهه سخت پیش رو سخن گفت.

سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: هفته های سختی پیش رو داریم. چند هفته سخت را هم پشت سر گذاشته ایم اما اکنون برهه سخت یعنی ماه هاینوامبر، دسامبر، باکسینگ دی و رقابت های حذفی انگلیس را پیش رو خواهیم داشت. این برای ما سخت است و برای سپری کردن این برهه به تمام بازیکنان تیم احتیاج داریم. متاسفانه هندرسون و کیتا چندین هفته مصدوم بودند اما به زودی به جمع ما اضافه خواهند شد. در این صورت انتخاب هایمان افزایش می یابد و می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: ستاره سرخ در خانه خودش تیم قدرتمندی است و با آن رقیبی که در آنفیلد موفق به شکست دادنش شدیم، تفاوت دارد. در این گروه سخت تک تک امتیازات اهمیت دارد و ما می رویم تا با پیروزی به رقیب اجازه خودنمایی ندهیم. از قلم نیاندازید ستاره سرخ در همین زمین از ناپولی امتیاز گرفت و ما در زمین ناپولی شکست خوردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 31

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ:هندرسون و کیتا به زودی به تیم اضافه می شوند، ستاره سرخ در خانه اش تیم متفاوتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ:هندرسون و کیتا به زودی به تیم اضافه می شوند، ستاره سرخ در خانه اش تیم متفاوتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید