ملی پوش سابق بوکس: می توانیم سهمیه المپیک 2020 را بگیریم

به گزارش مجله رویگری، ملی پوش سابق بوکس و مربی تیم ملی جوانان گفت: اگر حمایت نمایند من و برادرم رحیم می توانیم بوکسورهایی تربیت کنیم که سهمیه المپیک 2020 را کسب نمایند.

ملی پوش سابق بوکس: می توانیم سهمیه المپیک 2020 را بگیریم

مرتضی سپهوندی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حقم را کم و بیش از بوکس گرفته ام، اظهار داشت: سه رکورد بوکس کشور دست من است؛ نخستین بوکسور ایرانی هستم که به جمع هشت نفر برتر رقابت های قهرمانی دنیا راه پیدا کردم و پنجم شدم. به قهرمان قزاقستانی المپیک و دنیا باختم و تنها بوکسوری را که ناک اوت نکرد من بودم و به علت عارضه پزشکی مبارزه قطع شد و چهار بر یک جلو بودم.

وی ادامه داد: رنکینگ سوم سال 2009 و نفر پنجم المپیک هم دو رکورد دیگری است که دارم.

سپهوندی یادآور شد: 37 مدال بین المللی کسب نموده ام و حدود 14 سال سابقه حضور در تیم های ملی را دارم و یک سال هم مربی تیم ملی جوانان بودم که نتایج خیلی خوبی کسب کردیم.

این مربی لرستانی یادآور شد: در زمان های گذشته بوکسورهای خیلی خوبی وجود داشت اما چون آن موقع در حق شهرستانی ها اجحاف می شد، نتوانستند به حق شان برسند، هرچند بنده کم و بیش حقم را از بوکس گرفته ام. وی اعلام کرد: اگر آن موقع شرایط یکسان می بود قطعاً بوکسورهایی مثل شهریار رحمانی، کیانفر حمیدیان، بهمن عزیزپور، علی درویش و چند نفر دیگر که الان حضور ذهن ندارم، می توانستند خیلی پیشرفت نمایند.

سپهوندی که چند سالی است روی به مربیگری آورده، مدعی شد: لرستان سرشار از استعداد بوکس است و اگر حمایت نمایند من و برادرم رحیم می توانیم بوکسورهایی تربیت کنیم که سهمیه المپیک 2020 را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 56

به "ملی پوش سابق بوکس: می توانیم سهمیه المپیک 2020 را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش سابق بوکس: می توانیم سهمیه المپیک 2020 را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید