پیغام سازمان لیگ به طرفداران تیم ملی

به گزارش مجله رویگری، مسئول ساماندهی طرفداران تیم ملی در جام ملت های آسیا از طرفداران و تماشاگران ایرانی که با تشویق های شان تیم را در پنج مسابقه گذشته مورد حمایت قرار دادند تشکر کرد.

پیغام سازمان لیگ به طرفداران تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و مسئول ساماندهی طرفداران تیم ملی در جام ملت ها در گفت و گو با سایت سازمان لیگ گفت: تیم ملی فوتبال ایران با حمایت و تدابیر رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نتایج درخشانی گرفتند و حمایت خانواده بزرگ فوتبال از جمله باشگاه های و هیئت های فوتبال در این جهت نقش مهمی داشت تا تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 بدرخشد و بعد از 15 سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی اضافه نمود: البته نباید حمایت جانانه تماشاگران ایرانی در جام ملت ها را فراموش کرد. طرفداران و تماشاگران فوتبال ایران از سراسر دنیا در امارات حاضر شدند و تیم ملی را در پنج مسابقه گذشته به خوبی مورد تشویق و حمایت قرار دادند. باید از کنسولگری و سفارت ایران در امارات هم که نهایت همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی و مسئولان فرهنگی و تماشاگران داشتند تشکر کنم. ضمن اینکه پلیس امارات و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم همکاری مناسبی با طرفداران تیم ملی و مسئولان فوتبال ایران داشتند.

بهمنی ادامه داد: بازی نیمه نهایی روز دوشنبه با ژاپن خیلی حساس و مهم است و امیدواریم در این مسابقه نیز تماشاگران حضوری پرشور در استادیوم داشته باشند تا بتوانیم با کوشش و زحمت بازیکنان و کادرفنی بعد از چهار دهه قهرمان آسیا شویم. سرمشوقین باشگاه های لیگ فزونی نیز در استادیوم ها بسیار پرکوشش حاضر شدند تا تماشاگران بخوبی ساماندهی شوند و هماهنگ و منظم تیم ملی را تشویق نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 86

به "پیغام سازمان لیگ به طرفداران تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام سازمان لیگ به طرفداران تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید